Gå til innhold

Mye sex på dol i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke skaffet meg Tamiflu og heller ikke til noen andre, utenom sønnen. Høres ut som dette bare er en vanlig influensa for de som da ikke har en annen diagnose i tillegg.

Nettopp:-)

Skrevet

Ja det var forderdelig det, og jeg skjønner at naturkatastrofer av den dimensjonen er forferdelige - men jeg synes at det er ille at mannskapet på den andre båten, på kysten utenfor Sverige, som er fanget i skipet og sannsynligvis dør, har blitt så nedprioritert i nyhetene i dag...

Jeg synes mest synd på fuglene jeg da....Fælt å si det, men...

Skrevet

Jeg synes mest synd på fuglene jeg da....Fælt å si det, men...

Det ante meg at du kom til å si det - men å si jeg synes MEST synd på fuglene kan jeg ikke - begge deler er forferdelig.

Skrevet

Det ante meg at du kom til å si det - men å si jeg synes MEST synd på fuglene kan jeg ikke - begge deler er forferdelig.

OK..Men bildene jeg så i dag av fuglene var hjerteskjærende. Hvor mye har de en mulighet til å beskytte seg mot det som måtte skje? Jeg tenker på oss mennesker og maset om svineinfluensaen. Kan ikke si noe mer enn at det ser ut som om de svakeste alltid taper.

Skrevet

OK..Men bildene jeg så i dag av fuglene var hjerteskjærende. Hvor mye har de en mulighet til å beskytte seg mot det som måtte skje? Jeg tenker på oss mennesker og maset om svineinfluensaen. Kan ikke si noe mer enn at det ser ut som om de svakeste alltid taper.

Jeg er helt enig med deg i alt du sier om dette, men likevel har jeg vondt av de menneskene som er innstengt i et sunket skip...

Skrevet

Jeg er helt enig med deg i alt du sier om dette, men likevel har jeg vondt av de menneskene som er innstengt i et sunket skip...

Huff ja.....det er klart:-(

Gjest At det går an
Skrevet

Jeg mener: Her på dette forumet er det stort sett mennesker med en utrolig høy moral og lovlydighet. I hvert fall ser det slik ut. Og så dropper det inn en 15-åring som snakker om sin store penis, analsex og incest (sex med kusina)

Jeg mener: Gutten er jo ikke engang lovlig. Og svarene bare rant inn fra den ene og den andre:-(

Det reagerte jeg også på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...