Gå til innhold

IKEA pax 236 cm høy med skyvedør i speil?

Anbefalte innlegg

Gjest planlegger ny
Skrevet

Finner ikke ut av det på hverken sidene eller i planleggeren. Finner bare hvite birkeland i 236 cm.

Skrevet

Hva du vil vite? Var på Ikea for å se på det samme tidligere idag :-)

Gjest plabnlegger ny
Skrevet

Hva du vil vite? Var på Ikea for å se på det samme tidligere idag :-)

Jeg lurer på om det finnes skyvedør i speil som er 236 cm høy? Det eneste jeg finner i 236 cm er hvit birkeland. Snakker om skyvedører til garderobe...

Skrevet

Jeg lurer på om det finnes skyvedør i speil som er 236 cm høy? Det eneste jeg finner i 236 cm er hvit birkeland. Snakker om skyvedører til garderobe...

Trodde ikke Pax hadde skyvedører jeg, men det var kanskje bare før i tiden?

Skrevet

Ok, da har jeg sett i brosjyren vi tok med...og det er bare speildører i 201 høyde...:-(

Hm...lurer på hva jeg skal gjøre da da...jeg hadde også planlagt speildør.

Skrevet

Ok, da har jeg sett i brosjyren vi tok med...og det er bare speildører i 201 høyde...:-(

Hm...lurer på hva jeg skal gjøre da da...jeg hadde også planlagt speildør.

Det går jo an å ha en åpen "hylle" nederst eller øverst da, hvis døren ikke dekker hele hyllen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...