Gjest planlegger ny Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 Finner ikke ut av det på hverken sidene eller i planleggeren. Finner bare hvite birkeland i 236 cm. 0 Siter
GIN Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 Hva du vil vite? Var på Ikea for å se på det samme tidligere idag :-) 0 Siter
Gjest plabnlegger ny Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 Hva du vil vite? Var på Ikea for å se på det samme tidligere idag :-) Jeg lurer på om det finnes skyvedør i speil som er 236 cm høy? Det eneste jeg finner i 236 cm er hvit birkeland. Snakker om skyvedører til garderobe... 0 Siter
ekte nick Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 Jeg lurer på om det finnes skyvedør i speil som er 236 cm høy? Det eneste jeg finner i 236 cm er hvit birkeland. Snakker om skyvedører til garderobe... Trodde ikke Pax hadde skyvedører jeg, men det var kanskje bare før i tiden? 0 Siter
GIN Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 Jeg lurer på om det finnes skyvedør i speil som er 236 cm høy? Det eneste jeg finner i 236 cm er hvit birkeland. Snakker om skyvedører til garderobe... Ok, da har jeg sett i brosjyren vi tok med...og det er bare speildører i 201 høyde...:-( Hm...lurer på hva jeg skal gjøre da da...jeg hadde også planlagt speildør. 0 Siter
ekte nick Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 Ok, da har jeg sett i brosjyren vi tok med...og det er bare speildører i 201 høyde...:-( Hm...lurer på hva jeg skal gjøre da da...jeg hadde også planlagt speildør. Det går jo an å ha en åpen "hylle" nederst eller øverst da, hvis døren ikke dekker hele hyllen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.