Gå til innhold

Fortune teller

Gjest den kjærlige damen

Anbefalte innlegg

Gjest den kjærlige damen
Skrevet

Noen som kjenner en som kan fortelle meg med sikkerhet om jeg har funnet kjærligheten i mitt liv eller ikk?

Gjerne fortelle meg i samme slengen hva kjærlighet er....

Gjest den kjærlige damen
Skrevet

Er det ingen prestekrager der du bor?

Hva skal jeg med dem?

Gjest mxmxmxm
Skrevet

Hva skal jeg med dem?

..elsker, elsker ikke, elsker, elsker ikke..............

Skrevet

Hva skal jeg med dem?

Har du aldri nappet kronbladene av en prestekrage og sagt "elsker - elsker ikke, elsker - elsker ikke" for hvert kronblad? :o)

Gjest den kjærlige damen
Skrevet

..elsker, elsker ikke, elsker, elsker ikke..............

Det var ikke det jeg spurte om..............

Gjest den kjærlige damen
Skrevet

Har du aldri nappet kronbladene av en prestekrage og sagt "elsker - elsker ikke, elsker - elsker ikke" for hvert kronblad? :o)

Jo, men det var ikke det jeg spurte om

Skrevet

Ring en spåtelefon og kast bort 29,90 pr. min, om jeg skjønner spørsmålet ditt rett. Ingen kan svare på om han er den rette for deg - det er det bare du selv som kan svare på.

Hva kjærlighet er? Tja... For min del er det når jeg kjenner at jeg kan gjøre hva som helst for ham, koser meg og pusler med å lage mat til oss, prøver å holde heimen sånn rimelig i orden slik at det er koselig rundt oss (her kommer jeg til kort veldig ofte, noe godt husmoremne er jeg ikke!), stuller og steller for ham, vil gjerne være nær ham hele tiden, bare MÅ stryke litt på ham når jeg passerer ham eller han er innen rekkevidde, gleder meg til kvelden kommer og vi kan krype under dyna sammen - at jeg savner ham grenseløst når vi er fra hverandre og når jeg ser hans mindre positive sider så spiller de ingen rolle i forhold til alt det gode han betyr for meg. :o)

Gjest wxwxwx
Skrevet

Det var ikke det jeg spurte om..............

Du er ikke den rette for han. Han savner xen sin og du er ikke halvparten så bra dame som hun var. Fornøyd nå?

Gjest den kjærlige damen
Skrevet

Du er ikke den rette for han. Han savner xen sin og du er ikke halvparten så bra dame som hun var. Fornøyd nå?

Har han en ex?

Gjest wkwkwk
Skrevet

Har han en ex?

Hvis du ikke vet såpass om han så er det vel på tide å bli litt kjent med han.

Gjest den kjærlige damen
Skrevet

Hvis du ikke vet såpass om han så er det vel på tide å bli litt kjent med han.

Det var ikke spørsmålet hva jeg vet om han, men hva du vet om han.

Skrevet

Jeg går ut i fra at dette er et tulleinnlegg. Ingen kan si om det er "den rette".

Gjest wkwkwk
Skrevet

Vet selvfølgelig ikke en dritt. Få navnet hans så skal jeg google han for deg. ;)

Gjest den kjærlige dame
Skrevet

Jeg går ut i fra at dette er et tulleinnlegg. Ingen kan si om det er "den rette".

Det er både og. Selvfølgelig vet jeg at det ikke finnes noen som kan si det med sikkerhet, men så gjerne jeg skulle ønske i kveld at det fantes noe slikt svar:o).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...