Gå til innhold

Restplass!

Gjest vil ut på tur

Anbefalte innlegg

Gjest vil ut på tur
Skrevet

Jeg trenger reisetips! Vi er to personer (en av hvert kjønn, ikke kjærester), ca 30 år gamle, vil til badested der man også kan finne på noe (kultur/opplevelse). Bulgaria og Tyrkia er utelukket. Middelhavet eller Egypt/Tunisia er mest aktuelt.

Jeg har søkt på finn.no og restplass.no. Problemet er at vi kun har enkelte datoer vi kan reise på, og det er vanskelig å søke på den måten. Det jeg finner er datoer som blir for sent for oss å reise. Derfor tenkte jeg å finne fly og hotell på egenhånd. Men, hvor reiser vi?

Gjest vil ut på tur
Skrevet

Har du sjekka solfaktor.no?

Gikk akkurat inn der. :-) Skal kikke litt nærmere. Det er så inmari mange steder å velge mellom at jeg klarer ikke å bestemme meg. Av og til er store valgmuligheter ikke et gode...

Skrevet

Gikk akkurat inn der. :-) Skal kikke litt nærmere. Det er så inmari mange steder å velge mellom at jeg klarer ikke å bestemme meg. Av og til er store valgmuligheter ikke et gode...

He he, jeg skjønner deg så godt. Jeg har vært i egypt på denne tiden, og om du er glad i varme så får du mye for pengene.

Gjest vil ut på tur
Skrevet

He he, jeg skjønner deg så godt. Jeg har vært i egypt på denne tiden, og om du er glad i varme så får du mye for pengene.

Varme er et must! Sol, bad og god mat er viktig. Shopping er langt fra nødvendig. Å bare ligge på stranda kan fort bli litt kjedelig, så muligheter for dykking e.l, eller se oss rundt ved å leie bil hadde vært kjekt. Vi liker å rusle rundt på måfå i koselige byer og å se/oppleve litt kultur. Dette skal ikke være noe fest og fyll-ferie, men en slappe av og nyte livet ferie. :-)

Gjest vil ut på tur
Skrevet

Hvor i Egypt var du forresten? Hotell å anbefale? Gode reiseoperatører som har pakkereiser dit?

Skrevet

Varme er et must! Sol, bad og god mat er viktig. Shopping er langt fra nødvendig. Å bare ligge på stranda kan fort bli litt kjedelig, så muligheter for dykking e.l, eller se oss rundt ved å leie bil hadde vært kjekt. Vi liker å rusle rundt på måfå i koselige byer og å se/oppleve litt kultur. Dette skal ikke være noe fest og fyll-ferie, men en slappe av og nyte livet ferie. :-)

I Egypt får du alt dette :-) Men jeg vil ikke anbefale helt hvite klær, pga ørkensanden. Jeg var i Hurgada. Husker ikke navnet på hotellet. Tror vi reiste med Star tour. Håper du finner noe som passer dere! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...