Gå til innhold

Reklamasjon etter tannbehandling


Gjest Tann til besvær

Anbefalte innlegg

Gjest Tann til besvær

I slutten av mai hadde jeg en rotfylling i en jeksel...

Tanna er ennå ikke bra...jeg har vondt i den...

Finnes det reklamasjonsrett for slike behandlinger?

Det kostet endel penger...så det er kjedelig at tanna ikke skulle bli bra etter dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo ikke sikkert det er behandlinga det er noe galt med. Det kan jo være tanna som var såpass gåen at det viser seg at det ikke var mulig å fikse likevel. Vanskelig å se sånt der og da, om tanna er veldig dårlig.

Når det er sagt, så vil nok de fleste tannleger være innstilt på å se på saken. Men jeg tror det oppleves som en hyggeligere framgangsmåte om du tar kontakt og forklarer problemene, heller enn å starte ut med hevet flagg og reklamasjon. Hvem vil ikke ha et godt forhold til tannlegen,da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mikkelina

Da ringer du rett og slett tannlgekontoret og sier du har vondt ennå. Slikt kan skje, og tannlegen følger deg selvsagt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...