Gå til innhold

Fortsatt ising etter rotfylling


Gjest Tean

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt kraftig ising i en jeksel i 3 år. Den ble første gang rotfylt for 2 år siden selv om tannlegen ikke kunne se noe galt på røntgen. Isingen fortsatte selv etter rotfyllingen. Jeg skiftet tannlege og tannen ble rotfylt nok en gang for å være sikker på at det ble gjort ordentlig. Tannen iser fortsatt like mye og nå er det satt på krone. Isingen er fortsatt tilstede. Har vært hos spesialtist og tatt røntgen av hele kjevepartiet, men de finner ingen ting på bildene. Nå har smerten spredd seg til kjevepartiet rundt tannen for det er en konstant smerte i tannen. Har vært hos akupunktør som greide å fjerne smerten i kjevepartiet for en periode. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre og forsøker å finne informasjon som kan hjelpe. Tannlegen min finner ingen årsak og har ikke vært borte i lignende tilfeller før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...