Gjest alternativbruker Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg er 61 år og fikk eggstokkreft i 2007 med tilbakefall i 2008. Jeg har tatt celegift i to omganger. Er startet opp med iscador og magnetterapi. Til tross for spredning til bukhinnen er jeg i god form og i arbeid. Skal ta ny cellegiftcur. Har lest om Carctol og Culevit. Har du noen erfaring med disse? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/333238-kreftbehandling/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Bruset - Alt. medisin Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Så flott at du er i så god form og imponerende at du også jobber på tross av din sykdom! Carctol er en indisk urtemedisin som en engelsk lege ved navn Rosie Daniel, som har jobbet i mange år ved Bristol Cancer Help Center, har anbefalt. HUn har hevdet at den er særlig effektiv ved leverkreft. Noen av mine pasienter har brukt Carctol, men jeg er usikker på om det har hatt noen effekt. Culevit er en blanding av vitaminer, mineraler og sporstoffer som er utviklet i Ungarn. En av mine pasienter har prøvd dette og igjen tviler jeg på at vedkommende hadde noen nytte av det. Begge disse produktene markedsføres overfor kreftpasienter som potensielt nyttige, men vi mangler gode vitenskapelige studier som bekrefter dette. Ingen av produktene er farlige etter det jeg vet. Iscador er i en litt annen stilling for det er gjort en rekke undersøkelser, og mange viser positive effekter. Likevel er Iscador ikke anbefalt av norske kreftleger som mener at undersøkelsene er for små og av lav kvalitet. Min mening og erfaring er at Iscador kan være en nyttig tilleggsbehandling men det skal ikke erstatte ordinær kreftbehandling. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/333238-kreftbehandling/#findComment-2793744 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.