Gå til innhold

- Jeg vet omtrent når mine sønner har sex


morsan

Anbefalte innlegg

...sier Berit Riise.

Det var litt av et mor/sønnforhold du! Og dertil en uttalelse som svigerdøtrene sikkert setter stor pris på..

Tenker han som beklaget seg i en tråd lenger ned her om at morra ville vite hvor han hadde truffet dama si hen ikke lenger synes mor er så verst.... he he

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=570263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alltid syntes at John Arne Riise er en klyse...men i dag synes jeg synd på ham - og broren.

Huff,- hun måtte da vite at det blir forsideoppslag på sånne uttalelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg synes oppriktig synd på John Arne Riise. Han er neppe den skarpeste kniven i skuffen, og mora hans gjør ikke saken det plukk bedre.

Mitt favorittsitat fra i dag: ''- Baardsen har hatt et megasugerør inn i min sønns bankkonto. ''

Ja, for det har jo ikke mora...?

Saksa fra http://www.dagbladet.no/2009/08/18/nyheter/innenriks/john_arne_riise/7701479/

''John Arne ryddet opp og huslånet ble flyttet til en ny bank. Her skulle et fast beløp trekkes av banken månedlig fra John Arnes overføring til moren, for å dekke avdragene på huslånet. Ett år seinere varsler banken at de ikke hadde fått pengene.

''

Hun burde skamme seg. Dypt og inderlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg synes oppriktig synd på John Arne Riise. Han er neppe den skarpeste kniven i skuffen, og mora hans gjør ikke saken det plukk bedre.

Mitt favorittsitat fra i dag: ''- Baardsen har hatt et megasugerør inn i min sønns bankkonto. ''

Ja, for det har jo ikke mora...?

Saksa fra http://www.dagbladet.no/2009/08/18/nyheter/innenriks/john_arne_riise/7701479/

''John Arne ryddet opp og huslånet ble flyttet til en ny bank. Her skulle et fast beløp trekkes av banken månedlig fra John Arnes overføring til moren, for å dekke avdragene på huslånet. Ett år seinere varsler banken at de ikke hadde fått pengene.

''

Hun burde skamme seg. Dypt og inderlig.

''Jeg kjenner jeg synes oppriktig synd på John Arne Riise. Han er neppe den skarpeste kniven i skuffen, og mora hans gjør ikke saken det plukk bedre.''

For å være ærlig så tror jeg ikke mora heller er den skarpeste kniven i skuffen. Det er muligens synd på ham, men at han skal være så til de grader uskarp og i tillegg bevisstløs og naiv til at det ikke ringte nok varselbjeller tidligere sånn at han kunne slutta å øve på signaturen sin litt før, det har jeg vanskelig for å tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fenrisulven

Jeg har hørt en historie fra en landslagssamling hvor en av de mer erfarne gutta hadde rukket hånda i været og spurt:

Kan jeg få ha med mora mi på landslagssamling også?

Jeg vet ikke om historien stemmer, men en god en er det;-)

J A Riise har stilt seg selv i mangt et dårlig lys, men han har jammen hatt god hjelp fra mamma også.

Gud for ei umulig kjerring, men nå må gutta snart ta avstand fra henne, klippe navlestrengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama er uskarp, men skjønner det ikke selv. Ute etter å grave til seg pengene til sønnen sin, penger han altså ikke har fordi han har oppført seg som et overnaivt naut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John Arne Riise er helt OK!

Jeg har truffet John Arne Riise gjennom jobben noen ganger, og jeg oppfatter han som en veldig hyggelig mann. Ingen stjernenykker, bare veldig snill og trivelig. Og utrolig flink med unger!

Mora, derimot, kjenner jeg ikke til annet enn gjennom media, men o'boy. Det virker kanskje som om hun sto litt langt fram da det smalt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Per i dag står enhver fotballklubbs dører åpne for meg.''

Særlig de gjør. Hvorfor tjener hun ikke penger da?

En som tror det er tilstrekkelig å ha en sønn i Liverpoolstallen for å drive et fotballtur-firma, er i overkant naiv. Å selge pakketurer som inkluderer ekte kampbilletter til den engelske ligaen, krever flere mennesker på heltid. Det forteller alt om dømmekraften til den dama.

Jeg så en dokumentar om henne for lenge siden, tror det var mens junior fremdeles var i Monaco. På meg virket hun som en heks allerede da. Det var ikke noe skjevvinklet program for å sverte henne, men et forsåvidt positivt program om en kvinne som prøvde seg i den mannsdominerte fotballagent-verdenen.

Det er sikkert en grunn til at halve fotballnorge uttalte at "nå må John Carew passe seg for mora hans" etter det berømte slagsmålet i bussen.

Jeg fastholder at Baardsen (som kanskje er en skurk, jeg aner ikke) burde fulgt sin første innskytelse og holdt seg langt unna den familien.

For å avslutte riktig usaklig, så er jeg glad for at ingen av disse gutta spiller for Liverpool. Vi nødig ha sønnen min løpende rundt med Riise på ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

''Per i dag står enhver fotballklubbs dører åpne for meg.''

Særlig de gjør. Hvorfor tjener hun ikke penger da?

En som tror det er tilstrekkelig å ha en sønn i Liverpoolstallen for å drive et fotballtur-firma, er i overkant naiv. Å selge pakketurer som inkluderer ekte kampbilletter til den engelske ligaen, krever flere mennesker på heltid. Det forteller alt om dømmekraften til den dama.

Jeg så en dokumentar om henne for lenge siden, tror det var mens junior fremdeles var i Monaco. På meg virket hun som en heks allerede da. Det var ikke noe skjevvinklet program for å sverte henne, men et forsåvidt positivt program om en kvinne som prøvde seg i den mannsdominerte fotballagent-verdenen.

Det er sikkert en grunn til at halve fotballnorge uttalte at "nå må John Carew passe seg for mora hans" etter det berømte slagsmålet i bussen.

Jeg fastholder at Baardsen (som kanskje er en skurk, jeg aner ikke) burde fulgt sin første innskytelse og holdt seg langt unna den familien.

For å avslutte riktig usaklig, så er jeg glad for at ingen av disse gutta spiller for Liverpool. Vi nødig ha sønnen min løpende rundt med Riise på ryggen.

Baardsen gjorde ganske sikkert sitt livs bommert da han rota seg borti familien med mora fra helvete.

Når det er sagt har jeg få problemer med Riise. Han var et solid innslag på Liverpool i mange år, og er en sabla god fotballspiller. Han har muligens vært litt ute å kjøre med et par uheldige stunts, men bortsett fra det framstår han som en snill og grei fyr - dog kanskje ikke blant de smarteste, noe han strengt tatt ikke kan lastes for. Med en mor som dette føler jeg også at barna bør unnskyldes mer enn de fleste, for de har åpenbart ikke fått de beste rammevilkår ved å fødes av dette mennesket.

Det viktige nå er at noen snart stapper en kork i kjeften på denne hundjevelen før hun ødelegger sine talentfulle barn desto mer, for faen til kvinnfolk har verden knapt sett makan til siden Elizabeth Báthory badet i sine ofres blod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste det tidligere idag og tenkte at den dama burde virkelig beskyttes mot segselv. Pinlig rett og slett.

''Jeg leste det tidligere idag og tenkte at den dama burde virkelig beskyttes mot segselv.''

Og resten av familien sin. Jeg tenkte akkurat det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Berit oppfører seg som et naut med sine stadige sensasjonsaktige idiotutsagn. I tillegg kun èn økonomisk hjernecelle, og den ble visstnok utsatt for noe alvorlig for flere år siden. Skamvettet er ikke på plass.

John Arne har jeg faktisk litt sansen for, og i mitt stille sinn så tenker jeg; denne saken er kanskje ikke sååå merkelig, når man ser hva han kommer fra. Han har vært høytsvevende, men han landa nå. Krasjlanda, og er heldigvis ikke alvorlig fysisk skadd. Han har vært übernaiv overfor Baardsen, og mora har brukt sønnen som melkeku.

Baardsen er en svindler uten stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utsagnet kommer fra Berit Riise i vitneboksen i Stavanger tingrett i rettsaken mot Einar Baardsen, som en billedliggjøring av hvor tett forhold hun har til sine to fotballspillende sønner.

Ikke ta det helt boksavelig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utsagnet kommer fra Berit Riise i vitneboksen i Stavanger tingrett i rettsaken mot Einar Baardsen, som en billedliggjøring av hvor tett forhold hun har til sine to fotballspillende sønner.

Ikke ta det helt boksavelig da.

Selv om man ikke tar det bokstavelig er det da en kvalmende måte å beskrive sitt tette mor/sønn-forhold...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blir så provosert

Baardsen gjorde ganske sikkert sitt livs bommert da han rota seg borti familien med mora fra helvete.

Når det er sagt har jeg få problemer med Riise. Han var et solid innslag på Liverpool i mange år, og er en sabla god fotballspiller. Han har muligens vært litt ute å kjøre med et par uheldige stunts, men bortsett fra det framstår han som en snill og grei fyr - dog kanskje ikke blant de smarteste, noe han strengt tatt ikke kan lastes for. Med en mor som dette føler jeg også at barna bør unnskyldes mer enn de fleste, for de har åpenbart ikke fått de beste rammevilkår ved å fødes av dette mennesket.

Det viktige nå er at noen snart stapper en kork i kjeften på denne hundjevelen før hun ødelegger sine talentfulle barn desto mer, for faen til kvinnfolk har verden knapt sett makan til siden Elizabeth Báthory badet i sine ofres blod.

''Det viktige nå er at noen snart stapper en kork i kjeften på denne hundjevelen før hun ødelegger sine talentfulle barn desto mer, for faen til kvinnfolk har verden knapt sett makan til siden Elizabeth Báthory badet i sine ofres blod. ''

For et usmaklig innlegg!

Måtte du få en stygg vorte midt på nesen! ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

''Det viktige nå er at noen snart stapper en kork i kjeften på denne hundjevelen før hun ødelegger sine talentfulle barn desto mer, for faen til kvinnfolk har verden knapt sett makan til siden Elizabeth Báthory badet i sine ofres blod. ''

For et usmaklig innlegg!

Måtte du få en stygg vorte midt på nesen! ;P

Ja, det der var fælt av meg. Sorry, Berit. Egentlig er hun jo bare et sjarmtroll som stadig vekk glemmer å sette på plass det beryktede filteret mellom hjerne og munn. :)

Første gang jeg så henne på tv hoppa hun på en trampoline og så riktig så snasen ut.

... og så åpna hun kjeften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om man ikke tar det bokstavelig er det da en kvalmende måte å beskrive sitt tette mor/sønn-forhold...

Jepp, helt enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...