Gå til innhold

- Jeg vet omtrent når mine sønner har sex


morsan

Anbefalte innlegg

Utsagnet kommer fra Berit Riise i vitneboksen i Stavanger tingrett i rettsaken mot Einar Baardsen, som en billedliggjøring av hvor tett forhold hun har til sine to fotballspillende sønner.

Ikke ta det helt boksavelig da.

''Ikke ta det helt boksavelig da.''

Ditto;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest blir så provosert

Ja, det der var fælt av meg. Sorry, Berit. Egentlig er hun jo bare et sjarmtroll som stadig vekk glemmer å sette på plass det beryktede filteret mellom hjerne og munn. :)

Første gang jeg så henne på tv hoppa hun på en trampoline og så riktig så snasen ut.

... og så åpna hun kjeften.

Har det begynt å klø litt nå? Det er vorten som er på vei! ;P

Men seriøst, jeg kan godt skjønne at det (i Norge) er lett å mislike mennesker som Berit, men alt det folk klarer å spy opp om henne (du er langt fra den verste) er forunderlig rett og slett.

Og det blir selvsagt lettere å "bli kvalm" av henne på nettet.

Jeg kjenner ikke damen, men jeg synes oppriktig synd på henne i den heksejakten hun nå utsettes for av kreti og pleti.

ps. Vortemiddel kan kjøpes på apoteket. (man er da ikke direkte ondskapsfull heller) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blir så provosert

Beklager, men jeg klarer hverken henne eller sønnene..... Og det helt uten at jeg har truffet dem :/

Jeg _tror_ det sier mer om deg enn om dem. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Har det begynt å klø litt nå? Det er vorten som er på vei! ;P

Men seriøst, jeg kan godt skjønne at det (i Norge) er lett å mislike mennesker som Berit, men alt det folk klarer å spy opp om henne (du er langt fra den verste) er forunderlig rett og slett.

Og det blir selvsagt lettere å "bli kvalm" av henne på nettet.

Jeg kjenner ikke damen, men jeg synes oppriktig synd på henne i den heksejakten hun nå utsettes for av kreti og pleti.

ps. Vortemiddel kan kjøpes på apoteket. (man er da ikke direkte ondskapsfull heller) ;)

Dette kvinnemennesket har framstått som en riv, ruskende gal hønemor over en periode som må nærme seg 10 år nå. Det er ikke uten grunn at hun kritiseres av omtrent alt og alle, og den heksejakten hun gråter over i dag er hun selv skyld i. Det er godt mulig Baardsen er et svin som har utnyttet en ung og naiv John Arne Riise, det vet jeg ingenting om, men mora hans framsto som klin gal lenge før familiens økonomiske uføre ble kjent, og at det nå er vanskelig å la tvilen komme denne kvinnen (jeg registrerer at John Arne faktisk vitnet FOR Baardsen i går, så det er moren det står om - og nå uttaler hun seg som om John Arne var hjernevasket da han vitna i går, nok et ganske fantastisk utsagt om sin sønn) til gode. Hun har selv ødelagt alt av troverdighet med det ene medieutspillet mer sinnssykt enn det andre i mange år.

Ok - så dro jeg selvsagt til litt da jeg sammenlignet henne med en massemorder (burde si seg selv), men resten av det jeg skrev mente jeg - og det er ikke en oppfatning jeg dro på meg i går.

Det mest utrolig er at ingen av sønnene har klart å stagge kjeften hennes. Jeg er ganske sikker på at de har forsøkt.

Og det går jo mye lengre enn ren dumskap. Les linken under. I dag gråter hun fordi dette ble kjent dagen hun skulle vitne. Hun sier det rett ut selv. Jeg mener ... herregud.

http://www.dagbladet.no/2009/08/18/nyheter/innenriks/john_arne_riise/7701479/

Vorter? Kan ikke se noen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vortedama

Dette kvinnemennesket har framstått som en riv, ruskende gal hønemor over en periode som må nærme seg 10 år nå. Det er ikke uten grunn at hun kritiseres av omtrent alt og alle, og den heksejakten hun gråter over i dag er hun selv skyld i. Det er godt mulig Baardsen er et svin som har utnyttet en ung og naiv John Arne Riise, det vet jeg ingenting om, men mora hans framsto som klin gal lenge før familiens økonomiske uføre ble kjent, og at det nå er vanskelig å la tvilen komme denne kvinnen (jeg registrerer at John Arne faktisk vitnet FOR Baardsen i går, så det er moren det står om - og nå uttaler hun seg som om John Arne var hjernevasket da han vitna i går, nok et ganske fantastisk utsagt om sin sønn) til gode. Hun har selv ødelagt alt av troverdighet med det ene medieutspillet mer sinnssykt enn det andre i mange år.

Ok - så dro jeg selvsagt til litt da jeg sammenlignet henne med en massemorder (burde si seg selv), men resten av det jeg skrev mente jeg - og det er ikke en oppfatning jeg dro på meg i går.

Det mest utrolig er at ingen av sønnene har klart å stagge kjeften hennes. Jeg er ganske sikker på at de har forsøkt.

Og det går jo mye lengre enn ren dumskap. Les linken under. I dag gråter hun fordi dette ble kjent dagen hun skulle vitne. Hun sier det rett ut selv. Jeg mener ... herregud.

http://www.dagbladet.no/2009/08/18/nyheter/innenriks/john_arne_riise/7701479/

Vorter? Kan ikke se noen. :)

Den kommer! Den kommer! ;) Hadde ikke tatt sjansen på å ikke kjøpe middelet på forhånd.

Og joda, jeg er med på alt det der du skriver, og jada hun har gjort mye dumt og yess osv. Men du skal fortsattt huske på hvem som er kildene dine. Det som kom frem ang hvor mye hun har fått av penger stemmer slett ikke med det som har kommet frem tidligere.

Jeg syns dama er litt kul jeg. Og veeeldig u-norsk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Den kommer! Den kommer! ;) Hadde ikke tatt sjansen på å ikke kjøpe middelet på forhånd.

Og joda, jeg er med på alt det der du skriver, og jada hun har gjort mye dumt og yess osv. Men du skal fortsattt huske på hvem som er kildene dine. Det som kom frem ang hvor mye hun har fått av penger stemmer slett ikke med det som har kommet frem tidligere.

Jeg syns dama er litt kul jeg. Og veeeldig u-norsk!

Kildene mine er jo stort sett dama selv. Det er hun som bretter seg ut i beste sendetid.

Gjør om u-norsk til u-normal så er vi så godt som enige, sånn bortsett fra at du har en ganske spaca kvinnfolksmak dersom du synes denne dama er kul. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vortedama

Kildene mine er jo stort sett dama selv. Det er hun som bretter seg ut i beste sendetid.

Gjør om u-norsk til u-normal så er vi så godt som enige, sånn bortsett fra at du har en ganske spaca kvinnfolksmak dersom du synes denne dama er kul. ;)

''Gjør om u-norsk til u-normal så er vi så godt som enige, sånn bortsett fra at du har en ganske spaca kvinnfolksmak dersom du synes denne dama er kul. ;)''

Nja... greien er ihvertfall den at jeg misliker sånne felles "hylekor". Verden er ikke så sort/hvit som mange vil ha det til.

ps. nå synes jeg i grunnen det er helt greit om du bare får en pitteliten vorte, siden du er så sivilisert i måten du svarer på, selv om vi er noget uenige ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel like mye snakk om hvordan livet til en profesjonell fotballspiller er. John Arne er, så vidt jeg vet, ekstrem når det gjelder egentrening. Han ble solgt som 17-åring til Monaco, noe som viser hvor talentfull og fokusert den mannen er. Livet hans bestod sansynligvis i spise, trene, hvile, kamp, spise, trene, hvile, kamp.

Syns det er enormt med hets Berit Riise får i denne tråden. Hun er kanskje ikke helt A4, men come on.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel like mye snakk om hvordan livet til en profesjonell fotballspiller er. John Arne er, så vidt jeg vet, ekstrem når det gjelder egentrening. Han ble solgt som 17-åring til Monaco, noe som viser hvor talentfull og fokusert den mannen er. Livet hans bestod sansynligvis i spise, trene, hvile, kamp, spise, trene, hvile, kamp.

Syns det er enormt med hets Berit Riise får i denne tråden. Hun er kanskje ikke helt A4, men come on.

''Syns det er enormt med hets Berit Riise får i denne tråden. Hun er kanskje ikke helt A4, men come on.''

Ja, jeg ble faktisk litt overrasket over hvor mye det ble! Hadde trodd dette skulle bli litt harmløs tulling med kontrollfrikete mødre som til og med vet når deres voksne sønner har seg, men det ble for det meste ytret generelle anti-meldinger om henne, og ikke så mange kommentarer om sexen.

Jeg undres vel på litt mer generelt plan hvor mye edder og galle som kan tas ut mot folk man ikke kjenner, hva enten denne personen heter Berit Riise, Ari Behn eller Jan Thomas! ;-)

Uten at noen av de før nevnte nødvendigvis er noen av mine favorittmennesker;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

''Gjør om u-norsk til u-normal så er vi så godt som enige, sånn bortsett fra at du har en ganske spaca kvinnfolksmak dersom du synes denne dama er kul. ;)''

Nja... greien er ihvertfall den at jeg misliker sånne felles "hylekor". Verden er ikke så sort/hvit som mange vil ha det til.

ps. nå synes jeg i grunnen det er helt greit om du bare får en pitteliten vorte, siden du er så sivilisert i måten du svarer på, selv om vi er noget uenige ;)

Men hylekoret er denne gang basert på hva kvinnen har sagt og gjort. Det er ikke lite. Vi som er spesielt interessert i fotball har fått så mye av denne dama de siste 10 årene at vi begynner å mistenke henne for å være en karakter som parodierer ravende gale hønemødre.

Ingen vorte likevel? Det er nesten så jeg mistenker deg for å flørte. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg _tror_ det sier mer om deg enn om dem. ;)

Det har du helt rett i.

Problemet er at både hun og sønnene trenger seg inn i min sfære via aviser og andre medier - så jeg må forholde meg til dem og "bli kjent med dem" på den måten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pittelitenvorte-damen

Men hylekoret er denne gang basert på hva kvinnen har sagt og gjort. Det er ikke lite. Vi som er spesielt interessert i fotball har fått så mye av denne dama de siste 10 årene at vi begynner å mistenke henne for å være en karakter som parodierer ravende gale hønemødre.

Ingen vorte likevel? Det er nesten så jeg mistenker deg for å flørte. ;)

''Ingen vorte likevel?''

Joda, en pitteliten én! Skal ikke komme unna heeeelt uten skrammer du!

'' Det er nesten så jeg mistenker deg for å flørte.''

Nesten er sjeldent godt nok. Men antar at med den iveren og kjennskapen du har til fotballverdenens mysterier så hadde det fort gått skeis! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...