Gå til innhold

link til nettside som selger penkjoler

Anbefalte innlegg

Gjest mikkelina
Skrevet

:-) Blir vel fort en helt annen pris med målsøm, skulle jeg tro...;-)

men totallengden på kjoler er sjelden noe problem - det kan lettere være et problem at det som er ment å være i midjen havner nederst over ribbeina...

Eller midt oppå puppen. Peent!

candyqueen_83
Skrevet

Akkurat nå følte jeg meg veldig normal med mine 166 ;-) Hvor høy er du, morsan?

Gjennomsnittshøyden til norske kvinner er faktisk 166. Får håpe ungdommen til MP er i nærheten av den høyden.

Følte meg normal med mine 166,5 jeg også ;O)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Følte meg normal med mine 166,5 jeg også ;O)

Helt perfekt! Da ser vi hverandre inn i øynene. Jeg er også 166.5, men bruker ikke å ta med den siste 0.5 :)

candyqueen_83
Skrevet

Helt perfekt! Da ser vi hverandre inn i øynene. Jeg er også 166.5, men bruker ikke å ta med den siste 0.5 :)

Man kan jo ikke droppe den siste 0,5!!! :o) Det er jo tross alt bittelitt høyere da. Skulle gjerne hatt 1,5 cm til :o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Man kan jo ikke droppe den siste 0,5!!! :o) Det er jo tross alt bittelitt høyere da. Skulle gjerne hatt 1,5 cm til :o)

Når jeg er sammen med mannen min, er jeg uansett så liten i forhold at 1.5 cm fra eller til ikke merkes. Du får finne deg noen pene sko med høye hæler ;-)

candyqueen_83
Skrevet

Når jeg er sammen med mannen min, er jeg uansett så liten i forhold at 1.5 cm fra eller til ikke merkes. Du får finne deg noen pene sko med høye hæler ;-)

Kjæresten min er bare 172 cm, så jeg får klare meg uten så høye hæler ;O)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Kjæresten min er bare 172 cm, så jeg får klare meg uten så høye hæler ;O)

Da er sikkert han glad for at du er så liten og nett. Dessuten har han perfekt dansehøyde for deg ;)

candyqueen_83
Skrevet

Da er sikkert han glad for at du er så liten og nett. Dessuten har han perfekt dansehøyde for deg ;)

Ingen av oss danser så det spiller ingen stor rolle :o)

Jeg er ikke så glad i å gå med hæler heller så høyden passer meg bra :o) Han slipper å bøye seg, og jeg slipper å stå på tå. Hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...