Gå til innhold

Hvordan fant han meg på Facebook?

Anbefalte innlegg

Gjest mikkelina
Skrevet

En fyr jeg traff på ferie i Europa for 15 år siden (!!) har addet meg som venn på FB.. Vi har ikke hatt kontakt siden. Og jeg lurer på hvordan han fant meg.

Har lagt restriksjoner inne på Privacy - Search og valgt "Search Visibility" kun for "My netwoks and friends".

Mitt eneste network er Norway, denne fyren er ikke norsk, og ikke medlem der. Hva er poenget med å bestemmehvem som kan finne meg i søk år tydeligvis hvem som helst likevel kan finne meg? Har jeg misforstått noe?

Gjest Tinngutten
Skrevet

Hehe, det er Facebook. Du kan aldri være trygg der. Derfor jeg forlot Facebook for lenge siden.

Skrevet

Jeg tror alle kan søke på alle navn og finne personer på FB, men man kan ikke se den personlige profilen. Det eneste man ser er avataren, navnet ditt og et knippe av vennene dine.

Skrevet

Jeg tror alle kan søke på alle navn og finne personer på FB, men man kan ikke se den personlige profilen. Det eneste man ser er avataren, navnet ditt og et knippe av vennene dine.

Nei man kan begrense det sånn at andre (enn venner) ikke kan finne deg om de søker på navnet ditt, men det funker desverre ikke alltid.

Skrevet

Nei man kan begrense det sånn at andre (enn venner) ikke kan finne deg om de søker på navnet ditt, men det funker desverre ikke alltid.

Det visste jeg ikke.. Rart det ikke funker som det skal :-/

Gjest mikkelina
Skrevet

Det må være skjæbnen! :D

Nei, det skal jeg love deg det ikke er ;-)

Skrevet

Da sier du nei til vennerequest, og så har man vel mulighet til å sperre denne personen, og dermed får du ikke flere meldinger fra ham. Mye av vitsen med facebook er jo nettopp at man skal finne igjen gamle kjente.

Gjest mikkelina
Skrevet

Da sier du nei til vennerequest, og så har man vel mulighet til å sperre denne personen, og dermed får du ikke flere meldinger fra ham. Mye av vitsen med facebook er jo nettopp at man skal finne igjen gamle kjente.

Alt det der vet jeg godt, så det var heller ikke spørsmålet. ;-)

Skrevet

Hehe, det er Facebook. Du kan aldri være trygg der. Derfor jeg forlot Facebook for lenge siden.

Google, kanskje.

Jeg har lett ett folk på FB og ikke funnet dem der, så har jeg googla dem og får opp "nn is on FB" med link og gode greier.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...