Gjest Wolverina Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 nå rett før pausen... Hvem har den? Hva heter den? Noen som vet?? Den rolige med reggaerytmen. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 *iiiiiik* Du vet vel at det ikke er PK å se på Paradise Hotel! 0 Siter
Gjest Wolverina Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 *iiiiiik* Du vet vel at det ikke er PK å se på Paradise Hotel! PK? Det aner meg at du mener noe som ISR sant? Er bare interessert i hva sangen heter jeg. Men takk for innspillet;9 0 Siter
nick Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 *iiiiiik* Du vet vel at det ikke er PK å se på Paradise Hotel! Fatter ikke at noen gidder å se på det mølet! Martin er en orm! Go Michael! Og Line Sofie skulle jeg gjerne ha... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. august 2009 Skrevet 27. august 2009 Fatter ikke at noen gidder å se på det mølet! Martin er en orm! Go Michael! Og Line Sofie skulle jeg gjerne ha... Hehe, og du ser ikke på? Forøvrig er jeg enig i karakteristikkene av personene der inne, bortsett fra det med Line Sofie da 0 Siter
Gjest behjelpelig Skrevet 27. august 2009 Skrevet 27. august 2009 Når? (episode og tid i videoen) http://www.tv3.no/paradisehoteldanmark/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.