Gå til innhold

The snow is falling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kan du jo bare kjøpe den på DVD og se på den istedet...?

Det er en del enklere å få det som man vil nå for tiden ;-)

Vi har både The Julekalender og Jul i Blåfjell på DVD, og det har vært veldig praktisk de årene disse seriene har gått på tv, for da har det ikke vært krise om man ikke har kunnet benke seg foran tv'en kl 18! :-)

Men vi har ikke sett så mye på dem de årene det er andre program som har gått - det er vel som andre har påpekt ddet spesielle i å se det "alle andre" ser på akkurat nå.

Det er forresten ikke så interessant lenger med julekalender-tv her i huset lenger, og Jul i Svingen kommer heller ikke til å bli sett på av nostalgiske årsaker;-)

Skrevet

Du har snart vokst fra Julekalenderen på NRK nå, Lillemus. Det er den yngre generasjonen som må få sine behov oppfylt ...*s*

En ordentlig god julekalender på tv vokser jeg aldri fra. :o) Man må bevare barnet i seg vet du.

Skrevet

Det blir ikke det samme. :o) Men jeg har lyst til å kjøpe den på dvd ja, Skomakergata har jeg hatt lenge. :o)

Liker ungene dine skomakergata?? Mine syntes den var forferdelig da den gikk mens de var små - alt for gammeldags og stillestående og kjedelig for dem... Jeg selv liker den heller ikke - tror den kom da jeg var litt for stor... Og så er jeg allergisk mot Jon Blund-sangen og "barnas rettigheter" - hehe ;-)

Jeg er sånn Pompel&Pilt-unge, jeg...

Gjest ChristmasFun
Skrevet

Liker ungene dine skomakergata?? Mine syntes den var forferdelig da den gikk mens de var små - alt for gammeldags og stillestående og kjedelig for dem... Jeg selv liker den heller ikke - tror den kom da jeg var litt for stor... Og så er jeg allergisk mot Jon Blund-sangen og "barnas rettigheter" - hehe ;-)

Liker du ikke Skomakergata? Det er en dødssynd! Skomakergata er selve ikonet på hva som er jul.

Skrevet

Jeg tror ikke mine har sett Skomakergata faktisk. Men Snuppa elsker The Julekalender! :o) Og Pompel og Pilt og ler seg halvt fordervet over at jeg og mange med meg syntes det var dritskummelt den gangen det kom på barne-tv på 70-tallet.

Skrevet

Jeg tror ikke mine har sett Skomakergata faktisk. Men Snuppa elsker The Julekalender! :o) Og Pompel og Pilt og ler seg halvt fordervet over at jeg og mange med meg syntes det var dritskummelt den gangen det kom på barne-tv på 70-tallet.

Jeg var en av de få som _elsket_ Pompel og Pilt i min barndom ;-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg var en av de få som _elsket_ Pompel og Pilt i min barndom ;-)

Jeg syntes de var skumle. Ikke dem- men det at de alltid ville inn den døra... for å så måtte lete etter utgang etterpå.... *grøss*

Skrevet

Jeg syntes de var skumle. Ikke dem- men det at de alltid ville inn den døra... for å så måtte lete etter utgang etterpå.... *grøss*

Hehe,- du er i flertall i alle fall.

Jeg syntes f.eks.Pernille var altfor sukkersøtt (og mister Nelson var ekkel!) - men hadde sans for Gorgon vaktmester.. Høhøhø -Pompel og Piii-iiilt!

Bøh! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...