Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått i sirkel rundt denne filmen, siden den har sett rimelig harry ut. Jeg så den i går, og det stemmer på en prikk, men den er mye mere. Det er rene skjære kultfilmen!

Dritbra!

Skrevet

Ja, det er en kultfilm, også til min store overraskelse :)

Men siden hytta mi ligger i verste nazizombie-land, så har jeg fått store problemer med å bevege meg fra hytta til utedo i mørke. Man vet aldri hvor mange nazizombier som lurer der ute...

Skrevet

Jeg klarer fortsatt å holde meg unna den;-)

Du burde ikke holde deg unna. Den er innen ditt spesialområde: Det har nemlig mye med torv å gjøre. Eller rettere sagt med folk som burde ha ligget under torva.

Skrevet

Du burde ikke holde deg unna. Den er innen ditt spesialområde: Det har nemlig mye med torv å gjøre. Eller rettere sagt med folk som burde ha ligget under torva.

Da burde det vel strengt tatt være en sak for cathlin? ;-)

Skrevet

Da burde det vel strengt tatt være en sak for cathlin? ;-)

Cathlin stiller bare spørsmålene, det er du som er eksperten!

Skrevet

Ja, det er en kultfilm, også til min store overraskelse :)

Men siden hytta mi ligger i verste nazizombie-land, så har jeg fått store problemer med å bevege meg fra hytta til utedo i mørke. Man vet aldri hvor mange nazizombier som lurer der ute...

Haha, det ligger faktisk en del av dem spredt omkring i naturen. I enkelte områder av Norge skal du ikke gå så veldig langt før du snubler over gammelt naziskrammel.

Skrevet

Haha, det ligger faktisk en del av dem spredt omkring i naturen. I enkelte områder av Norge skal du ikke gå så veldig langt før du snubler over gammelt naziskrammel.

Ja, ikke sant! Hittil har bjørn, jerv og gaupe vært skrekken på nattlige turer til utedo, men nå har nazizombiene overtatt den rollen. Og det er vel i grunnen like sannsynlig å treffe på en av dem vinterstid, som å treffe på en bjørn. Sånn egentlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...