Mandolaika Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Her blander du sammen latskap og manglende innsikt, - ikke alle har forutsetninger for å få med seg alt...*s* Det var også en måte å forklare det på. :-) 0 Siter
nick Skrevet 29. august 2009 Forfatter Skrevet 29. august 2009 Har de expert i utlandet? Jeg er ikke i utlandet enda, og det er av forskjellige grunner tvilsomt om vi kan dra. Jeg er ikke særlig happy for dette. 0 Siter
nick Skrevet 29. august 2009 Forfatter Skrevet 29. august 2009 Min umiddelbare kommentar er at jeg er litt satt ut over at dere var i ferd med å kjøpe en ny steketopp fordi den var så jævlig møkkete, fordi dere ikke hadde giddet å holde den ren! Oven sto i huset da vi kjøpte det. Vi har aldri hatt keramisk topp, så vi har holdt den ren "på vanlig vis". Ikke har vi svigermødre snikende rundt i huset, så jeg påberoper oss uvitenhet. 0 Siter
nick Skrevet 29. august 2009 Forfatter Skrevet 29. august 2009 ''Husarbeidsmessig kan jeg dyrke denne i minst en måned! "Du gjør ingenting i huset, bla,bla,bla." Da er det bare å peke på toppen!'' Wow! Super tilleggsargument til de mer sedvanlige "men jeg har jo klipt plena" og "men jeg har jo fylt bensin på bilen"! ;-) Plenklipping og snøfresing er husarbeid! 0 Siter
cathlin Skrevet 29. august 2009 Skrevet 29. august 2009 Jeg er ikke i utlandet enda, og det er av forskjellige grunner tvilsomt om vi kan dra. Jeg er ikke særlig happy for dette. Jaja. Hvis dere blir i Norge får du jo mulighet til å lære Nick Jr. til å gå på ski. I det minste. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 29. august 2009 Skrevet 29. august 2009 Oven sto i huset da vi kjøpte det. Vi har aldri hatt keramisk topp, så vi har holdt den ren "på vanlig vis". Ikke har vi svigermødre snikende rundt i huset, så jeg påberoper oss uvitenhet. Ok, jeg ser absolutt den, og nå har du jo lært, det er det viktigste. :-) 0 Siter
nick Skrevet 29. august 2009 Forfatter Skrevet 29. august 2009 Jaja. Hvis dere blir i Norge får du jo mulighet til å lære Nick Jr. til å gå på ski. I det minste. Huh? Har jeg gitt innrykk av jeg kan treffes i skog og mark? nick jr er travelt opptatt med å bli 18 så vi kan gå ut å drikke øl. Det er bare 11 1/2 år igjen. Imens pusser vi bil og diskuterer damer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.