Gjest Til en syk kollega Skrevet 27. august 2009 Skrevet 27. august 2009 Hvor? Billigst med frakt? 0 Siter
siameser Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Det fins to store blomsterkjeder på nett i Norge: Euroflorist og Interflora. Frakt varierer fra by til by. Det fins også noen lokale butikker med hjemmeside hvor du kan bestille blomster på nettet, dette er ofte billigere fordi du slipper formidlingsgebyr fra kjeden Ellers kan du stikke innom meg på jobb, så ordner jeg med bestilling 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 siameser skrev (På 28.8.2009 den 4.59): Det fins to store blomsterkjeder på nett i Norge: Euroflorist og Interflora. Frakt varierer fra by til by. Det fins også noen lokale butikker med hjemmeside hvor du kan bestille blomster på nettet, dette er ofte billigere fordi du slipper formidlingsgebyr fra kjeden Ellers kan du stikke innom meg på jobb, så ordner jeg med bestilling Jeg har selv vært veldig uheldig med å bestille på nett. Blomstene har vært helt annerledes, og mye mindre enn de på bildene, og med blomster av dårlig kvalitet som har vært halvvisne ved levering. Selv pleier jeg å ringe en blomsterbutikk i nærheten av der hvor blomsten skal leveres for å høre om de leverer, og det går som regel veldig greit. Frakt kan variere noe, men sjelden over 100 kroner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.