Gå til innhold

Må man ha vondt i halsen ved svineinfluensa?

Anbefalte innlegg

Gjest efexora
Skrevet

Jeg våknet i dag til feber og sykdomsfølelse. Jeg har vondt i magen og er kvalm. Jeg har ikke veldig høy feber ennå.

Hvordan vet jeg om dette er svineinfluensa, eller en vanlig magesjau, noe jeg har spist etc?

Jeg skal på et møte i kveld, bør jeg gå?

Skrevet

Håper du holdt deg hjemme. Litt feber er også feber....

Ang halsen så har jeg hørt snakk om at ikke alle får det. Litt ulike symptomer og graden av hvor sterkt de føler seg syk.

Gjest efexora
Skrevet

Håper du holdt deg hjemme. Litt feber er også feber....

Ang halsen så har jeg hørt snakk om at ikke alle får det. Litt ulike symptomer og graden av hvor sterkt de føler seg syk.

Problemet er at jeg har en kronisk sykdom i tillegg. I disse tider må jeg nesten holde meg hjemme konstant fordi jeg ofte føler sykdomsfølelse.

Men når jeg ikke har feber lenger er det vel ingen grunn til å holde seg hjemme?

Skrevet

Problemet er at jeg har en kronisk sykdom i tillegg. I disse tider må jeg nesten holde meg hjemme konstant fordi jeg ofte føler sykdomsfølelse.

Men når jeg ikke har feber lenger er det vel ingen grunn til å holde seg hjemme?

Når feberen gir seg så er det nok greit. Du trenger jo ikke akkurat å kysse alle du møter på veien. ;)

Kjipt at du sliter med noe kronisk. God bedring!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...