Gå til innhold

Er dette feber?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Temperaturmåleren viser 35,7 - er dette feber?

(jeg har sjekket den flere ganger siden jeg trodde det var feil - får samme resultat flere ganger over en periode)

Skrevet

trettiFEM,7 Da har du vel det de kaller kald feber. Hva ligger du på til vanlig da, det betyr jo endel?

Skrevet

trettiFEM,7 Da har du vel det de kaller kald feber. Hva ligger du på til vanlig da, det betyr jo endel?

rett under 37 eller 37 blank er vanlig temperatur for meg.

Er flere borte med svineinfulensa på jobben så derfor jeg tenkte å sjekke feber selv om jeg ikke føler meg febersyk - bare de andre symptomene :(

Skrevet

rett under 37 eller 37 blank er vanlig temperatur for meg.

Er flere borte med svineinfulensa på jobben så derfor jeg tenkte å sjekke feber selv om jeg ikke føler meg febersyk - bare de andre symptomene :(

Hvis du har de andre syptomene og føler du har nedsatt allmentilstand, så synes jeg det går an å ring legen din. Forhør deg om dette med tempen. Jeg prøvde å søke litt på nettet etter kald feber. Ser bare de regner temp fra 36 til 38 som normal temp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...