Gå til innhold

Ikke lov å ha en dårlig dag på jobben...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne ikke vært mer enig!

Husker en tilsvarende reportasje jeg så for en tid tilbake om Michellle Pfeiffer. Hun må vel være over 50 nå?

Uansett - hun så helt strålende ut - vakkert ansikt, vakker figur, flott kjole, og så handlet artikkelen om at når man var så gammel som henne burde man ikke vise fram knærne sine!!

Jeg merker jeg blir litt sur på Pfeiffers og alle andre råflotte damers vegne! For ikke å si: Meg selv og alle andre mer normale, gjennomsnittlige damer. For når man kan rakke ned på knærne til denne råflotte dama, hva kan man da ikke rakke ned på på alle oss andre?

Grrrr

Gjest BillieBean
Skrevet

Kunne ikke vært mer enig!

Husker en tilsvarende reportasje jeg så for en tid tilbake om Michellle Pfeiffer. Hun må vel være over 50 nå?

Uansett - hun så helt strålende ut - vakkert ansikt, vakker figur, flott kjole, og så handlet artikkelen om at når man var så gammel som henne burde man ikke vise fram knærne sine!!

Jeg merker jeg blir litt sur på Pfeiffers og alle andre råflotte damers vegne! For ikke å si: Meg selv og alle andre mer normale, gjennomsnittlige damer. For når man kan rakke ned på knærne til denne råflotte dama, hva kan man da ikke rakke ned på på alle oss andre?

Grrrr

Du kan så si. Jeg er glad jeg ikke er Hollywoodkjendis! Selv kan jeg stråle på det ene bildet og se bedrøvelig ut på det som blir tatt ti minutter senere fordi vinkelen er feil eller fordi jeg ikke er bevisst på at noen knipser. Sånn er det sikkert med dem også.

Sjelden man ser slik kritikk av menns utseende/"forfall", forresten. Det er så godt som alltid kvinnene som skal rives ned.

Skrevet

Du kan så si. Jeg er glad jeg ikke er Hollywoodkjendis! Selv kan jeg stråle på det ene bildet og se bedrøvelig ut på det som blir tatt ti minutter senere fordi vinkelen er feil eller fordi jeg ikke er bevisst på at noen knipser. Sånn er det sikkert med dem også.

Sjelden man ser slik kritikk av menns utseende/"forfall", forresten. Det er så godt som alltid kvinnene som skal rives ned.

Helt enig.

For ikke å snakke om kommentarer om vekt - en mann skal legge på seg temmelig mye før det blir kommentert i slike artikler, mens for disse kvinnene kan man visst kommentere en vektøkning på 200 gram!

Skrevet

Enig. Og enda verre er det da de fotograferer kjendiser i fritiden, og klager på at de f.eks. henter posten i treningsdress osv. Eller er ute og jogger noe som ikke er siste mote. Bare dumt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...