Gjest Elextra Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Jaggu glad jeg ikke er i medienes søkelys til enhver tid: http://www.side2.no/kjendis/article2694428.ece (ikke synes jeg 45-åringeng så så verst ut, selv om hun kanskje har strålt mer ved andre alnledninger) 0 Siter
morsan Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Kunne ikke vært mer enig! Husker en tilsvarende reportasje jeg så for en tid tilbake om Michellle Pfeiffer. Hun må vel være over 50 nå? Uansett - hun så helt strålende ut - vakkert ansikt, vakker figur, flott kjole, og så handlet artikkelen om at når man var så gammel som henne burde man ikke vise fram knærne sine!! Jeg merker jeg blir litt sur på Pfeiffers og alle andre råflotte damers vegne! For ikke å si: Meg selv og alle andre mer normale, gjennomsnittlige damer. For når man kan rakke ned på knærne til denne råflotte dama, hva kan man da ikke rakke ned på på alle oss andre? Grrrr 0 Siter
Gjest BillieBean Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Kunne ikke vært mer enig! Husker en tilsvarende reportasje jeg så for en tid tilbake om Michellle Pfeiffer. Hun må vel være over 50 nå? Uansett - hun så helt strålende ut - vakkert ansikt, vakker figur, flott kjole, og så handlet artikkelen om at når man var så gammel som henne burde man ikke vise fram knærne sine!! Jeg merker jeg blir litt sur på Pfeiffers og alle andre råflotte damers vegne! For ikke å si: Meg selv og alle andre mer normale, gjennomsnittlige damer. For når man kan rakke ned på knærne til denne råflotte dama, hva kan man da ikke rakke ned på på alle oss andre? Grrrr Du kan så si. Jeg er glad jeg ikke er Hollywoodkjendis! Selv kan jeg stråle på det ene bildet og se bedrøvelig ut på det som blir tatt ti minutter senere fordi vinkelen er feil eller fordi jeg ikke er bevisst på at noen knipser. Sånn er det sikkert med dem også. Sjelden man ser slik kritikk av menns utseende/"forfall", forresten. Det er så godt som alltid kvinnene som skal rives ned. 0 Siter
morsan Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Du kan så si. Jeg er glad jeg ikke er Hollywoodkjendis! Selv kan jeg stråle på det ene bildet og se bedrøvelig ut på det som blir tatt ti minutter senere fordi vinkelen er feil eller fordi jeg ikke er bevisst på at noen knipser. Sånn er det sikkert med dem også. Sjelden man ser slik kritikk av menns utseende/"forfall", forresten. Det er så godt som alltid kvinnene som skal rives ned. Helt enig. For ikke å snakke om kommentarer om vekt - en mann skal legge på seg temmelig mye før det blir kommentert i slike artikler, mens for disse kvinnene kan man visst kommentere en vektøkning på 200 gram! 0 Siter
Speak Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Enig. Og enda verre er det da de fotograferer kjendiser i fritiden, og klager på at de f.eks. henter posten i treningsdress osv. Eller er ute og jogger noe som ikke er siste mote. Bare dumt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.