Gå til innhold

God helg alle sammen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Deilig med helg!!!!!

Nå skal jeg slå av pc'en, forlate kontoret, tusle bort til Polet og kjøpe inn vin til helga! Flere uker siden sist vi hadde vin nå - men i morgen kveld venter vi besøk:-)

I kveld blir det hjemmekos med ungene, lørdag blir det litt frem og tilbake med fotballskole for eldstemann, levering av unger for overnatting, handling, rydding, matlaging og fest :-)

Menyen er foreløpig under utarbeiding....

Søndag håper jeg vi sover lenge (barnefri) - og så blir det forhåpentligvis en tur i skogen med ungene, og planlegging av høstens store ferie!

God helg folkens!!!!

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

5

• AneM1365380603

5

• Lillemus

4

• frosken

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Høres ut som dere får en knallhelg. :)

Jeg skal synge siste Mahler-konsert i kveld, og så kommer kjæresten på besøk. For øvrig har jeg tenkt å gjøre minst mulig. :)

Kos dere i helga! :)

Skrevet

God helg! :-)

Har mye skolearbeid å gjøre, men gjorde nettopp den tabben at jeg la meg ned, og nå ser det ut som jeg blir liggende en stund. Kjipt. Dessuten har jeg bittelitt vondt i halsen hvis jeg kjenner godt etter. Da kan det i teorien være synd på meg også.

Skrevet

Har mye skolearbeid å gjøre, men gjorde nettopp den tabben at jeg la meg ned, og nå ser det ut som jeg blir liggende en stund. Kjipt. Dessuten har jeg bittelitt vondt i halsen hvis jeg kjenner godt etter. Da kan det i teorien være synd på meg også.

Det er nok fryyyyyktelig synd på det; kanskje det er syndest på deg i hele verden. Tror du trenger å ligge i sengen i hele kveld, forhåpentligvis har du kjøpt inn nok lettlaget mat til at du kan bli der....*s*

Skrevet

Det er nok fryyyyyktelig synd på det; kanskje det er syndest på deg i hele verden. Tror du trenger å ligge i sengen i hele kveld, forhåpentligvis har du kjøpt inn nok lettlaget mat til at du kan bli der....*s*

Nå hoster jeg også...

Skrevet

Det er nok synd på deg og. :-)

M-m. Skulle ønske noen kunne komme med mat og brus til meg, eller bare båret meg til butikken.

Skrevet

frøøschen... er du kvinne eller mann? En relativt feminin mann, in that case? :-P

Kvinne :-)

Skrevet

Nå hoster jeg også...

Staaaaaaakar deg! Du har nok vært for mye i nærheten av torv i det siste!

Skrevet

How you doin...? ;-)

Ganske hardtarbeidende for tiden. Og du, er du i gang med nytt semester?

Skrevet

Staaaaaaakar deg! Du har nok vært for mye i nærheten av torv i det siste!

M-mmmm.

Gjest mikkelina
Skrevet

God helg til deg også, og resten av dol-folket! Vinen er helt i glasset og jeg slapper av med litt sjokolade mens ungene sover og husbond er ute med kamerater. Stille og deilig! :o)

Men kikker nok innom her de neste dagene også *s*

AneM1365380603
Skrevet

God helg til deg også, og resten av dol-folket! Vinen er helt i glasset og jeg slapper av med litt sjokolade mens ungene sover og husbond er ute med kamerater. Stille og deilig! :o)

Men kikker nok innom her de neste dagene også *s*

Spiser du sjokolade til vin? Må nå bare spørre :) Jeg klarer det ikke. Jeg gjorde det en gang, og det gikk ikke så bra :-/

Gjest mikkelina
Skrevet

Spiser du sjokolade til vin? Må nå bare spørre :) Jeg klarer det ikke. Jeg gjorde det en gang, og det gikk ikke så bra :-/

Jaa! For min del passer sjokolade til det aller meste, en smule sjokoholic ;o)

Skrevet

Høres ut som dere får en knallhelg. :)

Jeg skal synge siste Mahler-konsert i kveld, og så kommer kjæresten på besøk. For øvrig har jeg tenkt å gjøre minst mulig. :)

Kos dere i helga! :)

Jeg tok meg en joggetur før det ble kveld, og det var deilig, tross elendig form....

Sovnet i senga til tiåringen litt over 22, og våknet halv ett. Nå sitter jeg med et glass rødvin og sjekker hva som er skjedd her i kveld :-)

ha en fin helg!

Skrevet

God helg til dere alle :)

Takk! Tenkte på deg, da jeg var ute og løp i kveld. Vi må til med litt konkurrering igjen, ikke sant? Jeg er i elendig løpeform....

Skrevet

Håper du har pleid deg selv godt i kveld :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...