Gå til innhold

God helg alle sammen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

God helg til deg også, og resten av dol-folket! Vinen er helt i glasset og jeg slapper av med litt sjokolade mens ungene sover og husbond er ute med kamerater. Stille og deilig! :o)

Men kikker nok innom her de neste dagene også *s*

Jeg fikk endelig karret meg opp av senga (sovnet i senga til tiåringen, og våknet halv ett...) og fylt opp vinglasset ;-)

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

5

• AneM1365380603

5

• Lillemus

4

• frosken

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

God helg:-)

Ønsker deg og dine en fortreffelig seinsommerkveld :-)

AneM1365380603
Skrevet

Takk! Tenkte på deg, da jeg var ute og løp i kveld. Vi må til med litt konkurrering igjen, ikke sant? Jeg er i elendig løpeform....

ok. Jeg er i elendig form og har lagt på meg. Finn en tid du, for jeg utsetter treningen hele tiden :)

Skrevet

ok. Jeg er i elendig form og har lagt på meg. Finn en tid du, for jeg utsetter treningen hele tiden :)

Hallois der!!!

Jeg er ikke klar for noen heldagsseanse ennå, men vi kunne jo funnet skrittelleren og tatt en tur i skogen i helga?

Det må bli i morgen - søndag er jeg nok i elendig form (vi skal ha fest i morgen kveld...)

Aner forresten ikke hvor skrittelleren er...???!!!!

Gjest signegurina
Skrevet

Hallois der!!!

Jeg er ikke klar for noen heldagsseanse ennå, men vi kunne jo funnet skrittelleren og tatt en tur i skogen i helga?

Det må bli i morgen - søndag er jeg nok i elendig form (vi skal ha fest i morgen kveld...)

God helg prust!

Skrevet

God helg prust!

Heisan! Har fulgt med deg fra sidelinja uten å skrive noe særlig. Skjønner at dagen din i dag har vært tøff.

Håper du får sove godt i natt, og at morgendagen byr på gode tanker, en deilig tur i skogen, og mange fine timer sammen med barna dine :-)

Jeg hadde meg en finløpetur i kveld (en time med veksling mellom og gå og å løpe), og det lukter så godt i skogen nå på seinsommeren!!!! Lukta av myr, pors, gress, blåbær osv er fantastisk nå, synes jeg :-)

Har halvveis avtale med AneM at vi skal ut "sammen" i morgen i skogen. Skal du være med? Vi tar på skritteller, og ser hvor mange skritt vi tar i løpet av turen :-)

Nå må jeg snart i seng (igjen). God natt, og god helg til deg!!!!

candyqueen_83
Skrevet

Heisan! Har fulgt med deg fra sidelinja uten å skrive noe særlig. Skjønner at dagen din i dag har vært tøff.

Håper du får sove godt i natt, og at morgendagen byr på gode tanker, en deilig tur i skogen, og mange fine timer sammen med barna dine :-)

Jeg hadde meg en finløpetur i kveld (en time med veksling mellom og gå og å løpe), og det lukter så godt i skogen nå på seinsommeren!!!! Lukta av myr, pors, gress, blåbær osv er fantastisk nå, synes jeg :-)

Har halvveis avtale med AneM at vi skal ut "sammen" i morgen i skogen. Skal du være med? Vi tar på skritteller, og ser hvor mange skritt vi tar i løpet av turen :-)

''Lukta av myr, pors, gress, blåbær osv er fantastisk nå, synes jeg :-)''

Kan jeg få spørre hva pors er?

Gjest signegurina
Skrevet

Takk for innbydelsen :) Det gledet meg virkelig :) Må si dere er spreke! Jeg har desverre ikke tid i dag. Har fullt opp hele dagen, skal bl.a reise bort. La meg få høre hvordan dagens trim ble. Blir gjerne med etter helga :) god tur i dag :)

Gjest Mirakelet
Skrevet

Hvor gammel er du da? :-)

Er du på flørtern?

Skrevet

''Lukta av myr, pors, gress, blåbær osv er fantastisk nå, synes jeg :-)''

Kan jeg få spørre hva pors er?

Pors er en plant/busk som ofte vokser på myrer. Har litt blågrønne blader, og hvis en gnir bladene mellomfingrene, så kommer det frem en nydelig lukt :-) Har hørt at det ble brukt som parfyme for mannfolk i gamle dager (de gned litt blader her og der på kroppen)

http://no.wikipedia.org/wiki/Pors

Skrevet

Håper du har pleid deg selv godt i kveld :-)

Det var godt å sove lenge, også:-)

Håper dere får en fin dag!

Skrevet

Pors er en plant/busk som ofte vokser på myrer. Har litt blågrønne blader, og hvis en gnir bladene mellomfingrene, så kommer det frem en nydelig lukt :-) Har hørt at det ble brukt som parfyme for mannfolk i gamle dager (de gned litt blader her og der på kroppen)

http://no.wikipedia.org/wiki/Pors

'' Har hørt at det ble brukt som parfyme for mannfolk i gamle dager (de gned litt blader her og der på kroppen)''

mmmmm! Sleng på litt tjærelukt attåt og jeg er med på hva som helst! ;o)

Skrevet

'' Har hørt at det ble brukt som parfyme for mannfolk i gamle dager (de gned litt blader her og der på kroppen)''

*glise*

Tenker det ja!

Ja - ikke noe er som når mannen lukter skog, ved og pors :-)

Tjære har jeg neimen ikke testet ut :-)

Skrevet

''Sleng på litt tjærelukt attåt og jeg er med på hva som helst! ;o)''

Har du vurdert å servere han Lapsang Suchong? ;-)

AneM1365380603
Skrevet

Hallois der!!!

Har du funnet skrittelleren?

Jeg har ikke kommet meg ut enda. Været er så ustabilt. Det ene øyeblikket er det sol, så pøsregner det øyeblikket etter.

Skrevet

''Sleng på litt tjærelukt attåt og jeg er med på hva som helst! ;o)''

Har du vurdert å servere han Lapsang Suchong? ;-)

Lukter den tjære? Jeg trodde det var en type kaffe, men ser nå at det er kinesisk te.

Skrevet

Lukter den tjære? Jeg trodde det var en type kaffe, men ser nå at det er kinesisk te.

Ja, den har skikkelig tjære-lukt og -smak. Jeg hadde litt dilla på den for en del år tilbake, men akkurat nå synes jeg ikke det hadde fristet.

Gjest mikkelina
Skrevet

Jeg fikk endelig karret meg opp av senga (sovnet i senga til tiåringen, og våknet halv ett...) og fylt opp vinglasset ;-)

Hehe! Slik blir fredagskveldene når man er småbarnsforelder... :-)

Skrevet

Har du funnet skrittelleren?

Jeg har ikke kommet meg ut enda. Været er så ustabilt. Det ene øyeblikket er det sol, så pøsregner det øyeblikket etter.

Nei, har ikek funnet den, men jeg har nå ikke lett heller!

Har ryddet og gjort reint, og nå skal jeg ut og handle. Skal prøve meg på Mariaflyflys risotto i kveld :-)

Tror jammen jeg må utsette turen til i morgen :-( Ungene er hentet (de skal overnatte hos min søster), og jeg skal bare dole litt før jeg skal på butikken.

Gleder meg til vin, god mat og gode venner i kveld!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...