Gå til innhold

God helg alle sammen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, den har skikkelig tjære-lukt og -smak. Jeg hadde litt dilla på den for en del år tilbake, men akkurat nå synes jeg ikke det hadde fristet.

Hmmm... Må prøves en gang jeg er i nærheten av tehuset i Midtbyen. :o)

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

5

• AneM1365380603

5

• Lillemus

4

• frosken

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Tantrum
Skrevet

Skjønner ikke hva du har å gjøre her. Du virker som en vellykket person.

AneM1365380603
Skrevet

Nei, har ikek funnet den, men jeg har nå ikke lett heller!

Har ryddet og gjort reint, og nå skal jeg ut og handle. Skal prøve meg på Mariaflyflys risotto i kveld :-)

Tror jammen jeg må utsette turen til i morgen :-( Ungene er hentet (de skal overnatte hos min søster), og jeg skal bare dole litt før jeg skal på butikken.

Gleder meg til vin, god mat og gode venner i kveld!

Håper du klarer risottoen bedre enn meg. Jeg hadde i tillegg en manglende ingrediens og en feil ingrediens. Da fiaskoen var et faktum drakk jeg opp resten av vinen ;) Det skulle jo være litt i maten.

Kos dere i kveld :o)

candyqueen_83
Skrevet

Pors er en plant/busk som ofte vokser på myrer. Har litt blågrønne blader, og hvis en gnir bladene mellomfingrene, så kommer det frem en nydelig lukt :-) Har hørt at det ble brukt som parfyme for mannfolk i gamle dager (de gned litt blader her og der på kroppen)

http://no.wikipedia.org/wiki/Pors

Hmm.. tror ikke jeg har sett det før..

Skrevet

Skjønner ikke hva du har å gjøre her. Du virker som en vellykket person.

Hvorfor sier du det??

Skrevet

Håper du klarer risottoen bedre enn meg. Jeg hadde i tillegg en manglende ingrediens og en feil ingrediens. Da fiaskoen var et faktum drakk jeg opp resten av vinen ;) Det skulle jo være litt i maten.

Kos dere i kveld :o)

Hahaha!!!

Risottoen ble kjempegod :-)

Men porsjonene var store, så vi har nok til middag til oss fem på mandag, men det var jo sabla greit!

Hadde en koselig kveld, men det er en som ligger i senga fremdeles - med hodepine ;-)

Skrevet

Høres ut som dere får en knallhelg. :)

Jeg skal synge siste Mahler-konsert i kveld, og så kommer kjæresten på besøk. For øvrig har jeg tenkt å gjøre minst mulig. :)

Kos dere i helga! :)

Det ble risotto på oss i går, og det var knallgodt!!!!!

Hadde asparges oppi i stedet for sopp, og hadde salat og foccacia-brød inntil :-)

Skrevet

Det ble risotto på oss i går, og det var knallgodt!!!!!

Hadde asparges oppi i stedet for sopp, og hadde salat og foccacia-brød inntil :-)

Flinke prust! :))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...