Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen idiotsikker måte å ta livet av de?

En hund som fikk hisset de opp idag, og nå kommer det små jordvepsbomber når jeg er ute på plassen her.

Prøvde å helle i blanding av diesel/bensin og tente på, men det var så mye veps utenfor bolet at det ikke hjalp så veldig..... Tenkte å prøve med trakt i kveld når det har roet seg ute, fylle på med diesel og håpe flest mulig er nedi der.

Noen andre tips?

Skrevet

Min kjære hevder hardnakket at en flaske ublandet Fun light (ja, du leste riktig!) tar knekken på en maurtue om du tømmer det oppi. Verdt et forsøk også på jordveps kanskje? Ufarlig for deg i alle fall.

Skrevet

Min kjære hevder hardnakket at en flaske ublandet Fun light (ja, du leste riktig!) tar knekken på en maurtue om du tømmer det oppi. Verdt et forsøk også på jordveps kanskje? Ufarlig for deg i alle fall.

Det beviste det jeg visste fra før, Fun Light (finnes det som annet enn Light?) er giftig... :-)

Skrevet

Det sier litt om hvor "bra" fun light er for oss :-)

Men det skal jeg jammen teste ut.

Skrevet

Det sier litt om hvor "bra" fun light er for oss :-)

Men det skal jeg jammen teste ut.

Ikke sant ;-)

Skrevet

Det beviste det jeg visste fra før, Fun Light (finnes det som annet enn Light?) er giftig... :-)

Har du lest innholdsfortegnelsen på ei flaske Fun light? Det er bare vann og kjemikalier - rene kjemikaliesmørja! Det finnes ikke noe naturlig i den og det er ikke lov å kalle den for saft visstnok...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...