Gå til innhold

Vedr. "Kongo-saken"

Gjest Ønsker å holde meg oppdattert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke fått med meg hele denne saken fra begynnelsen.

Det er to norske soldater som er tatt for å ha drept en innleid sjåfør?

Rettsaken er en historie for seg.

Hva gjorde de to norske soldatene i Kongo? Hvordan kom de dit, hva gjorde de der, hvem var de med?

Hvem var den innleide sjåføren? Innleid hvor, til hva?

++

Er det noen som gidder å fortelle om denne saken slik at jeg blir up to date? Prøver å finne historien på nettet, men finner bare bruddstykker og kommer meg ikke til buns i dette.

Takk så meget til de som gidder.

Skrevet

To norske menn som har bæsja på leggen,

For en iq da menneske

At du ikke skammer deg for å tørre å åpne kjeften med så lite i omløp i toppetasjen.

Men det er klart, med så lite i omløp så er det jo for mye å forlange at du skal klare å tenke sånn

Gjest tror jeg
Skrevet

For en iq da menneske

At du ikke skammer deg for å tørre å åpne kjeften med så lite i omløp i toppetasjen.

Men det er klart, med så lite i omløp så er det jo for mye å forlange at du skal klare å tenke sånn

I alle dager. De har drept en mann i Kongo, de har ingen forklaring på hva de skulle der, lykkejegere som har kommet i vansker. De har viftet med norske militær-id-kort og dummet seg skikkelig ut.

Ja, man kan forundres over rettssystemet i Kongo, men disse to mennene har faktisk virkelig bæsja på leggen.

Skrevet

I alle dager. De har drept en mann i Kongo, de har ingen forklaring på hva de skulle der, lykkejegere som har kommet i vansker. De har viftet med norske militær-id-kort og dummet seg skikkelig ut.

Ja, man kan forundres over rettssystemet i Kongo, men disse to mennene har faktisk virkelig bæsja på leggen.

Jeg spør på en voksen måte etter mye info i en lang og inviklet sak.

Du klarer å svare "de har dreti på leggen"

Hva i all verden for voksent og informativt svar er det?

Var det meningen jeg skulle nøye meg med svaret ditt, hva er det du forteller egentlig av hva jeg spør om i svaret ditt?

Makan sier du, ja makan sier jaggu jeg også

Gjest tror jeg
Skrevet

Var det meningen jeg skulle nøye meg med svaret ditt, hva er det du forteller egentlig av hva jeg spør om i svaret ditt?

''Du klarer å svare "de har dreti på leggen"''

Bæsja sa jeg. Dreti er vulgært.

Skrevet

Det er bare å gå inn på en av nettavisene, alle som en har skrevet spaltemeter på spaltemeter om saken. Mer enn det som står der er det neppe mulig for menig nordmann å finne ut. Med mindre man tar en tur til Kongo selv.

Gjest Skyt de heller :D
Skrevet

Enig, jeg så et bilde der de stod og fliret utenfor den blodige bilen....

Jeg tror dop var involvert, og nå skal den norske stat ta regningen?

Skrevet

''Du klarer å svare "de har dreti på leggen"''

Bæsja sa jeg. Dreti er vulgært.

*fnise*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...