Gjest Ønsker å holde meg oppdattert Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Har ikke fått med meg hele denne saken fra begynnelsen. Det er to norske soldater som er tatt for å ha drept en innleid sjåfør? Rettsaken er en historie for seg. Hva gjorde de to norske soldatene i Kongo? Hvordan kom de dit, hva gjorde de der, hvem var de med? Hvem var den innleide sjåføren? Innleid hvor, til hva? ++ Er det noen som gidder å fortelle om denne saken slik at jeg blir up to date? Prøver å finne historien på nettet, men finner bare bruddstykker og kommer meg ikke til buns i dette. Takk så meget til de som gidder. 0 Siter
Gjest tror jeg Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 To norske menn som har bæsja på leggen, 0 Siter
Gjest Ønsker å holde meg oppdattert Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 To norske menn som har bæsja på leggen, For en iq da menneske At du ikke skammer deg for å tørre å åpne kjeften med så lite i omløp i toppetasjen. Men det er klart, med så lite i omløp så er det jo for mye å forlange at du skal klare å tenke sånn 0 Siter
Gjest tror jeg Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 For en iq da menneske At du ikke skammer deg for å tørre å åpne kjeften med så lite i omløp i toppetasjen. Men det er klart, med så lite i omløp så er det jo for mye å forlange at du skal klare å tenke sånn I alle dager. De har drept en mann i Kongo, de har ingen forklaring på hva de skulle der, lykkejegere som har kommet i vansker. De har viftet med norske militær-id-kort og dummet seg skikkelig ut. Ja, man kan forundres over rettssystemet i Kongo, men disse to mennene har faktisk virkelig bæsja på leggen. 0 Siter
Gjest Ønsker å holde meg oppdattert Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 I alle dager. De har drept en mann i Kongo, de har ingen forklaring på hva de skulle der, lykkejegere som har kommet i vansker. De har viftet med norske militær-id-kort og dummet seg skikkelig ut. Ja, man kan forundres over rettssystemet i Kongo, men disse to mennene har faktisk virkelig bæsja på leggen. Jeg spør på en voksen måte etter mye info i en lang og inviklet sak. Du klarer å svare "de har dreti på leggen" Hva i all verden for voksent og informativt svar er det? Var det meningen jeg skulle nøye meg med svaret ditt, hva er det du forteller egentlig av hva jeg spør om i svaret ditt? Makan sier du, ja makan sier jaggu jeg også 0 Siter
Gjest tror jeg Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Jeg spør på en voksen måte etter mye info i en lang og inviklet sak. Du klarer å svare "de har dreti på leggen" Hva i all verden for voksent og informativt svar er det? Var det meningen jeg skulle nøye meg med svaret ditt, hva er det du forteller egentlig av hva jeg spør om i svaret ditt? Makan sier du, ja makan sier jaggu jeg også ''Du klarer å svare "de har dreti på leggen"'' Bæsja sa jeg. Dreti er vulgært. 0 Siter
laban Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Her er to artikler med litt bakgrunnsstoff og de tiltaltes versjon: http://www.dagbladet.no/2009/05/13/nyheter/utenriks/kongo/6195136/ http://www.dagbladet.no/2009/08/25/nyheter/kongo/joshua_french/tjostolv_moland/utenriks/7810033/ 0 Siter
Mrs D Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Jeg spør på en voksen måte etter mye info i en lang og inviklet sak. Du klarer å svare "de har dreti på leggen" Hva i all verden for voksent og informativt svar er det? Var det meningen jeg skulle nøye meg med svaret ditt, hva er det du forteller egentlig av hva jeg spør om i svaret ditt? Makan sier du, ja makan sier jaggu jeg også Det er bare å gå inn på en av nettavisene, alle som en har skrevet spaltemeter på spaltemeter om saken. Mer enn det som står der er det neppe mulig for menig nordmann å finne ut. Med mindre man tar en tur til Kongo selv. 0 Siter
Gjest Ønsker å holde meg oppdattert Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Her er to artikler med litt bakgrunnsstoff og de tiltaltes versjon: http://www.dagbladet.no/2009/05/13/nyheter/utenriks/kongo/6195136/ http://www.dagbladet.no/2009/08/25/nyheter/kongo/joshua_french/tjostolv_moland/utenriks/7810033/ Tusen takk for hjelpen 0 Siter
Gjest Skyt de heller :D Skrevet 29. august 2009 Skrevet 29. august 2009 I alle dager. De har drept en mann i Kongo, de har ingen forklaring på hva de skulle der, lykkejegere som har kommet i vansker. De har viftet med norske militær-id-kort og dummet seg skikkelig ut. Ja, man kan forundres over rettssystemet i Kongo, men disse to mennene har faktisk virkelig bæsja på leggen. Enig, jeg så et bilde der de stod og fliret utenfor den blodige bilen.... Jeg tror dop var involvert, og nå skal den norske stat ta regningen? 0 Siter
filiokus81 Skrevet 29. august 2009 Skrevet 29. august 2009 ''Du klarer å svare "de har dreti på leggen"'' Bæsja sa jeg. Dreti er vulgært. *fnise* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.