Gå til innhold

Erna Solberg

Gjest extrem makeover

Anbefalte innlegg

Gjest extrem makeover
Skrevet

Jeg forundres over henne. Selvfølgelig skal man ikke velges på utseendet, men du verden, hun kan i det minste gre håret og kanskje koste på seg et frisørbesøk nå i disse valgkamp-tider?

I allefall før hun skal intervjues på TV

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

14

• candyqueen_83

6

• morsan

5

• Mrs D

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Sier du i fullt alvor at du tror Erna Solberg ikke steller seg?? Foreslår at du lytter mer til hva folk sier og legger merke til hva de gjør, framfor å komme med sjikane basert på folks utseende.

Uttalelser som din gjør meg faktisk skikkelig provosert!

Gjest extrem makeover
Skrevet

Sier du i fullt alvor at du tror Erna Solberg ikke steller seg?? Foreslår at du lytter mer til hva folk sier og legger merke til hva de gjør, framfor å komme med sjikane basert på folks utseende.

Det er da lov til å undres? Jeg har ikke sagt noe negativt om poltikken eller hva hun sier, jeg bare la merke til at hun i et intervju så direkte ustelt ut på håret, det så slitt ut og det så ut som hun ikke hadde brukt hårbørste den dagen.

Det forundrer meg fordi det er valgkamp og alle de andre partilederne er stylet til enhver tid. Jeg liker det slett ikke, men vi lever i en utseende-fiksert tid, og hun framstår ikke som en framgangsrik leder og forretningskvinne når hun ser så ufiks ut.

Hun kunne hatt god nytte av en stylist.

Skrevet

Jeg skjønner faktisk ikke hva du mener i det hele tatt. Jeg synes Erna Solberg ser skikkelig fresh og ordentlig ut, jeg! Fine farger, pent sminket og kledelig hårfrisyre.

Det er HELT menneskelig å ha litt bustete hår på et eller annet tidspunkt i løpet av en dag. Kanskje det kom et kraftig vindkast? Jeg synes mer synd på dem som sitter på forum og kritiserer politikernes utseende.

Skrevet

Det er da lov til å undres? Jeg har ikke sagt noe negativt om poltikken eller hva hun sier, jeg bare la merke til at hun i et intervju så direkte ustelt ut på håret, det så slitt ut og det så ut som hun ikke hadde brukt hårbørste den dagen.

Det forundrer meg fordi det er valgkamp og alle de andre partilederne er stylet til enhver tid. Jeg liker det slett ikke, men vi lever i en utseende-fiksert tid, og hun framstår ikke som en framgangsrik leder og forretningskvinne når hun ser så ufiks ut.

Hun kunne hatt god nytte av en stylist.

Om jeg hadde tenkt som deg hadde jeg definitivt kun tenkt det inni meg, men for all del; alle og enhver er fri til å flagge sin sak her inne.

Skrevet

Jeg synes Erna Solberg alltid ser pen og ren og velstelt ut jeg.

Skrevet

Men du må vel innrømme at det finnes skarpere kniver i høyre-skuffen...

''Men du må vel innrømme at det finnes skarpere kniver i høyre-skuffen...''

*Trekker på skuldrene* Hva vet vel jeg.

Gjest høstløv
Skrevet

Erna Solberg er en meget intelligent dame med en lynskarp hjerne.

Hun er nesten alltid velstelt og pent kledd, men hun veier et par kilo for mye.

Gjest firepile
Skrevet

Syntes ikke hun virker spesielt sløv.

Gjest firepile
Skrevet

Mulig... jeg syns nå han gamle Foss virket endel skapere, men... var det ikke han som var homofil? bad break.

Spiller det noen rolle?

Skrevet

Mulig... jeg syns nå han gamle Foss virket endel skapere, men... var det ikke han som var homofil? bad break.

Det er ingenting i veien med Erna Solbergs intelligens. Men Per Kristian Foss er en politiker av stort format.

Skrevet

Man kan nok beskylde Erna Solberg for mye, men at ho _ikke_ er skarp er vel neppe an av de tingene man kan henge på henne. Jeg sympatiserer ikke akkurat med Høyre, men den dama er da skarp nok.

Skrevet

Jeg har ikke sagt hun er dum. :-) Du må ikke misforstå. Jeg bare mener hun kanskje ikke er den beste talsmannen for Høyre.

Nei, hun kan virke litt sjarmløs og monoton, kanskje. Og jeg kan noen ganger kjenne at jeg blir litt sliten av å høre på henne. Per Kristian Foss har mye mer utstråling, humor og personlighet, og er alltid en fornøyelse å høre på.

Nå stemmer ikke jeg Høyre altså :-)

Skrevet

Nei, hun kan virke litt sjarmløs og monoton, kanskje. Og jeg kan noen ganger kjenne at jeg blir litt sliten av å høre på henne. Per Kristian Foss har mye mer utstråling, humor og personlighet, og er alltid en fornøyelse å høre på.

Nå stemmer ikke jeg Høyre altså :-)

Per Kristian Foss har snert, det skal han ha.

Skrevet

Nei, ikke jeg heller... men du kan si jeg har endel større respekt for Høyre enn for Frp, selv om begge ligger til høyre for meg...

Helt enig. Jeg respekterer Høyre som et seriøst parti. Og for meg er de milevis fra Frp. Frp er vel det eneste partiet jeg ikke klarer å ha respekt for.

Skrevet

Mhm. Det har ikke noe å gjøre med at Frp er mer til høyre for Høyre. Det har med å gjøre at de er så sabla populistiske og useriøse. Høyre har mye bra å si.

Ja, det er jo der det ligger....jeg har ingen tillit til dem, og bare synet av Siv Jensen skremmer meg.

Gjest Elextra
Skrevet

Erna Solberg er etter min mening blant de smarteste og dyktigste politikerne, men jeg tror mer hun er en strateg enn en som egner seg til å stå i front og få massene med seg (for å si det mildt).

Skrevet

Jeg tror kanskje dessverre at det er noe hun må tåle når hun nesten daglig vises i TV-ruta og er Høyres frontfigur. Da blir utseendet en ting som folk lett tar tak i. Det er nok ikke til å unngå.

Jeg så på "Fredag" på Tv2 i kveld, og der satt det 3 voksne profilerte damer som bl.a. påsto at det begynte å bli synlig at Kristin Halvorsen hadde hatt 4 gode år, og at hun hadde hatt alt for mye selvbruningskrem på leggene under debatten fra hagen til Stordalen:-)

Skrevet

Jeg synes Erna Solberg alltid ser pen og ren og velstelt ut jeg.

Enig

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg har ikke sett siste debattene, men synes da stort sett hun ser pen og velstelt ut.

Veldig synd med alle de kilo ekstra - de kommer fort i veien for det hun sier.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...