Gå til innhold

Erna Solberg

Gjest extrem makeover

Anbefalte innlegg

Gjest høstløv
Skrevet

Mulig... jeg syns nå han gamle Foss virket endel skapere, men... var det ikke han som var homofil? bad break.

Per-Kristian Foss er på langt nær så lynende intelligent som Erna Solberg.

"Han er registrert partner med Jan Erik Knarbakk direktør i Schibsted."

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

14

• candyqueen_83

6

• morsan

5

• Mrs D

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nå må folk virkelig slutte å diskriminere folk bare fordi de er overvektige. Det her er typisk fordomsfullt. Man ville aldri snakket slik om henne dersom hun hadde hatt en normal BMI. Som om det skulle bety noe som helst.

Skjerp deg!

Og SMIR: Begrepet "ikke den skarpeste kniven" er et uttrykk som betyr dum, mindre intelligent.

Hvis det ikke er det du mener, så bruk et annet uttrykk.

Skrevet

Nå må folk virkelig slutte å diskriminere folk bare fordi de er overvektige. Det her er typisk fordomsfullt. Man ville aldri snakket slik om henne dersom hun hadde hatt en normal BMI. Som om det skulle bety noe som helst.

Skjerp deg!

Og SMIR: Begrepet "ikke den skarpeste kniven" er et uttrykk som betyr dum, mindre intelligent.

Klart at det betyr noe....Jeg innrømmer gjerne at jeg har tenkt mange ganger selv at hun er for tykk til å være en ok respresentant for Norge i utlandet, som statsminister.

Det betyr noe i våre dager - enten vi liker det eller ikke.

Skrevet

Klart at det betyr noe....Jeg innrømmer gjerne at jeg har tenkt mange ganger selv at hun er for tykk til å være en ok respresentant for Norge i utlandet, som statsminister.

Hva ER det du sier?!!?

Jeg bare ryster på hodet, over at det går an å være så fordomsfull.

Gjest mikkelina
Skrevet

''hun er for tykk til å være en ok respresentant for Norge i utlandet, som statsminister. ''

Får rent bakoversveis her.

Hva med Gro Harlem Brundtland da? Burde hun også sittet hjemme istedet for å være statsminister i sin tid?

Diskriminerende. Du får stemme FrP..

Skrevet

I alle dager. Det betyr kanskje noe for deg, men jeg tror ikke det har noe å si for flertallet av befolkningen - heldigvis.

Forøvrig har vi også overvektige mannlige politikere, som for eksempel Bjarne Håkon Hansen og Lars Sponheim (dog sistenevnte har slanket seg betydelig de siste par årene). Dem er det ingen som nevner på samme nedlatende måte som Erna Solberg.

Skrevet

Hva ER det du sier?!!?

Jeg bare ryster på hodet, over at det går an å være så fordomsfull.

Jeg bryr meg ikke om hvor tykk /tynn hun er. Men hvis jeg skal se henne gjennom "dagens ideals briller", så faller hun utvilsomt igjennom på det området. Dessverre. Men det er ikke jeg som har skapt dagens normer for hva som er ok og ikke.

Jeg husker da Jens Stoltenberg ble statsminister, og han var på besøk i Sverige, så sto det å lese i svenske aviser: "Den norske statsministeren - som ser ut som en filmstjerne" Altså betyr det noe hvordan de ser ut:-)

Gjest extrem makeover
Skrevet

Skjerp deg!

Nøyaktig hvor nevnte jeg overvekt?

Jeg vet om mange smarte, flotte, fargerike og elegante overvektige kvinner.

Jeg påpekte at hun kunne trengt en til å hjelpe seg med stilen, håret og ja, hun kunne kledd seg i annet enn de kjedelige kjolene hun bruker.

Gro var elegant og hadde en sikker stil. Erna har mye å lære der. Man må ikke være tynn for å være litt stilig.

Skrevet

''hun er for tykk til å være en ok respresentant for Norge i utlandet, som statsminister. ''

Hva med Gro Harlem Brundtland da? Burde hun også sittet hjemme istedet for å være statsminister i sin tid?

Tidene har forandret seg mye siden Gro styrte landet vårt. Det er ikke jeg som har lagt opp til de normene som eksister i dagens samfunn. Jeg gjorde lenge alt jeg kunne for å bekjempe dem- men har innsett at det er nytteløst. Og da er det like greit å skrive akkurat slik det er. Ikke sett med mine egne øyne, men med den "gemene hops øyne".

Skrevet

det er da vel ikke håret hennes som avgjør hva man velger??

Gjest mikkelina
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om hvor tykk /tynn hun er. Men hvis jeg skal se henne gjennom "dagens ideals briller", så faller hun utvilsomt igjennom på det området. Dessverre. Men det er ikke jeg som har skapt dagens normer for hva som er ok og ikke.

Jeg husker da Jens Stoltenberg ble statsminister, og han var på besøk i Sverige, så sto det å lese i svenske aviser: "Den norske statsministeren - som ser ut som en filmstjerne" Altså betyr det noe hvordan de ser ut:-)

Tabloid, tabloid..

Gjest mikkelina
Skrevet

Tidene har forandret seg mye siden Gro styrte landet vårt. Det er ikke jeg som har lagt opp til de normene som eksister i dagens samfunn. Jeg gjorde lenge alt jeg kunne for å bekjempe dem- men har innsett at det er nytteløst. Og da er det like greit å skrive akkurat slik det er. Ikke sett med mine egne øyne, men med den "gemene hops øyne".

Tror det er ganske mange som vil ha seg frabedt å bli puttet i sekken med "den gemene hop".. Akkurat som jeg bare irriterer meg over at FrP påstår de er partiet for folk flest. kke pokker.

Skrevet

Tabloid, tabloid..

Ja, vi lever i en tabloid verden - og med dennes idealer. Vi leser og påvirkes av det hver dag - alle sammen. Og vi lar det passere, ikke minst, og protesterer aldri på det.

Skrevet

Tror det er ganske mange som vil ha seg frabedt å bli puttet i sekken med "den gemene hop".. Akkurat som jeg bare irriterer meg over at FrP påstår de er partiet for folk flest. kke pokker.

Jeg har kjempet og diskutert mye med mennesker og de holdningene de har. Men det er til ingen nytte. "Den gemene hop" - og det er ikke alle - men de fleste - synes ting er helt ok, akkurat som de er.

Gjest extrem makeover
Skrevet

det er da vel ikke håret hennes som avgjør hva man velger??

Sikker?

candyqueen_83
Skrevet

What??

Skrevet

Vet ikke hvvilket debattprogram du har sett, men jeg har tenkt det motsatte av deg, nemlig at hun i denne valgkampen ser mye freshere ut enn hun har gjort før. Håret er finere, klærne er finere, hun sminker seg litt mer.

Og jammen tror jeg hun må ha slanket seg også.

Egentlig synes jeg at forandringen mht hår osv så småningom begynte etter Eli Hagens slemme kritikk i boka si i fjor...

candyqueen_83
Skrevet

Trenger man å være diskriminerende for å stemme FRP?

candyqueen_83
Skrevet

Vet ikke hvvilket debattprogram du har sett, men jeg har tenkt det motsatte av deg, nemlig at hun i denne valgkampen ser mye freshere ut enn hun har gjort før. Håret er finere, klærne er finere, hun sminker seg litt mer.

Og jammen tror jeg hun må ha slanket seg også.

Egentlig synes jeg at forandringen mht hår osv så småningom begynte etter Eli Hagens slemme kritikk i boka si i fjor...

Enig. Jeg syns hun ser mye bedre ut nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...