Gå til innhold

Erna Solberg

Gjest extrem makeover

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det er ganske mange som vil ha seg frabedt å bli puttet i sekken med "den gemene hop".. Akkurat som jeg bare irriterer meg over at FrP påstår de er partiet for folk flest. kke pokker.

''Akkurat som jeg bare irriterer meg over at FrP påstår de er partiet for folk flest.''

Heldigvis stemmer "folk flest", dvs 70-75%, IKKE Frp! :-)

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

14

• candyqueen_83

6

• morsan

5

• Mrs D

3

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om hvor tykk /tynn hun er. Men hvis jeg skal se henne gjennom "dagens ideals briller", så faller hun utvilsomt igjennom på det området. Dessverre. Men det er ikke jeg som har skapt dagens normer for hva som er ok og ikke.

Jeg husker da Jens Stoltenberg ble statsminister, og han var på besøk i Sverige, så sto det å lese i svenske aviser: "Den norske statsministeren - som ser ut som en filmstjerne" Altså betyr det noe hvordan de ser ut:-)

''Jeg husker da Jens Stoltenberg ble statsminister, og han var på besøk i Sverige, så sto det å lese i svenske aviser: "Den norske statsministeren - som ser ut som en filmstjerne" Altså betyr det noe hvordan de ser ut:-)''

Sikker på at det var så positivt ment da?

Skrevet

Men du må vel innrømme at det finnes skarpere kniver i høyre-skuffen...

Helt uenig med deg.

Skrevet

''Jeg husker da Jens Stoltenberg ble statsminister, og han var på besøk i Sverige, så sto det å lese i svenske aviser: "Den norske statsministeren - som ser ut som en filmstjerne" Altså betyr det noe hvordan de ser ut:-)''

Sikker på at det var så positivt ment da?

Klart det er positivt å se ut som en filmstjerne. Det har det jo alltid vært.

candyqueen_83
Skrevet

Ikke for meg egentlig. Men det er jo ikke jeg som bestemmer.

candyqueen_83
Skrevet

Men så syns ikke jeg Jens er noe mer enn gjennomsnittlig heller..

Skrevet

Jeg synes det motsatte av deg, nemlig at hun har "kommet" seg veldig. Hun er pent sminket (på tv), har gått ned en del kilo (selv det ikke er det som betyr noe), men det synes godt!

Jeg synes faktisk hun er "freshere" enn noen gang. Hvis jeg skal være litt "stygg" så synes jeg kanskje frøken Jensen burde få litt makeover - hun likner jo mer og mer på en mann med sminke :-)

Jeg synes Erna Solberg er smart og flink, og tror hun hadde blitt en meget god statsminister for Norge.

Skrevet

Du må sjekke synet ditt. Hvis det fylter ut og blir uklart, så trenger du nemlig briller.

Erna er pen og fresh, og slankere enn før.

Gjest annlovinda
Skrevet

Vet ikke hvvilket debattprogram du har sett, men jeg har tenkt det motsatte av deg, nemlig at hun i denne valgkampen ser mye freshere ut enn hun har gjort før. Håret er finere, klærne er finere, hun sminker seg litt mer.

Og jammen tror jeg hun må ha slanket seg også.

Egentlig synes jeg at forandringen mht hår osv så småningom begynte etter Eli Hagens slemme kritikk i boka si i fjor...

Helt enig med deg.

Skrevet

Hun er selvsagt skarpt/smart, men burde ikke den beste være i spissen og tale partiets sak?

Tja, Høyre har jo gjort et valg om å ha henne som leder. Så da er vel hun på en eller annen måte regnet som den beste?

Skrevet

Jeg synes tvert imot at hun ser bedre ut enn noen gang.

Skrevet

Jeg synes tvert imot at hun ser bedre ut enn noen gang.

Helt enig!

Gjest Mirakelet
Skrevet

Kanskje strategien hennes er å vise at hun tar ting seriøst, at hun ikke vil spille på karisma og utseende, men på saken i seg selv.

De andre politikerne blender oss med store ord, drite ut motkandidater, flott utseende og blendnede smil.

Jeg vil heller ha Erna enn Siv :)

Skrevet

Kanskje strategien hennes er å vise at hun tar ting seriøst, at hun ikke vil spille på karisma og utseende, men på saken i seg selv.

De andre politikerne blender oss med store ord, drite ut motkandidater, flott utseende og blendnede smil.

Jeg vil heller ha Erna enn Siv :)

''De andre politikerne blender oss med store ord, drite ut motkandidater, flott utseende og blendnede smil. Jeg vil heller ha Erna enn Siv :)''

Vet ikke helt om jeg er enig i at Siv har "flot utseende og blendende smil", da;-) Synes hun alltid har nedovermunn, jeg...Nesten som karius og Baktus da de skjønner at tannbørsten kommer...

Gjest mikkelina
Skrevet

Trenger man å være diskriminerende for å stemme FRP?

Slike fordommer hører hjemme på FrPs side, ja.

Skrevet

Jeg så henne på nyhetene for en time siden og hun så da vitterlig nyfrisert ut.

Nydelig hud har hun også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...