Gå til innhold

Erna Solberg

Gjest extrem makeover

Anbefalte innlegg

ylvali1365381015
Skrevet

Om jeg hadde tenkt som deg hadde jeg definitivt kun tenkt det inni meg, men for all del; alle og enhver er fri til å flagge sin sak her inne.

;-P Jepp. Men i et "velfungerende" demokrati snakker alle og enhver høyt og hele tiden. En bivirkning av virkestoffet.

Jeg synes det er ganske så utrolig at folk henger seg opp i at håret hennes ikke så "stylet" ut eller at hun er stor, npr hun er en fremragende politiker for ett av Norges største partier. (Jeg stemmer ikke høyre, men jeg synes likevel at fronten mot Erna blir overmåte usaklig og dum. Erna Solberg blir kroneksempelet på kvinners vilkår i politikken og i offentlighetens lys. forøvrig. NÅR kommer slagsiden mor pølse-Hansen og Sponheim? *ROLL*)

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

14

• candyqueen_83

6

• morsan

5

• Mrs D

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

;-P Jepp. Men i et "velfungerende" demokrati snakker alle og enhver høyt og hele tiden. En bivirkning av virkestoffet.

Jeg synes det er ganske så utrolig at folk henger seg opp i at håret hennes ikke så "stylet" ut eller at hun er stor, npr hun er en fremragende politiker for ett av Norges største partier. (Jeg stemmer ikke høyre, men jeg synes likevel at fronten mot Erna blir overmåte usaklig og dum. Erna Solberg blir kroneksempelet på kvinners vilkår i politikken og i offentlighetens lys. forøvrig. NÅR kommer slagsiden mor pølse-Hansen og Sponheim? *ROLL*)

Både "pølse-hansen" og Sponheim har sjarm. Det har dessverre ikke Erna. Hun virker mildest talt "kjølig" :-(

ShitDiddelyDo
Skrevet

''De andre politikerne blender oss med store ord, drite ut motkandidater, flott utseende og blendnede smil. Jeg vil heller ha Erna enn Siv :)''

Vet ikke helt om jeg er enig i at Siv har "flot utseende og blendende smil", da;-) Synes hun alltid har nedovermunn, jeg...Nesten som karius og Baktus da de skjønner at tannbørsten kommer...

Siv Jensen må da være noe av det mer motbydelige som har vandret på denne kloden siden vi tok steget videre fra The Missing Link.

Erna ser ut som en midtsidepike sammenlignet med Siv.

Det er ikke utseendet til Erna som er hennes problem.

ylvali1365381015
Skrevet

Både "pølse-hansen" og Sponheim har sjarm. Det har dessverre ikke Erna. Hun virker mildest talt "kjølig" :-(

Og hva får deg til å betegne henne som "kjølig"? At hun ikke blingser og smiler like fjottete som pølse-Hansen? At hun ikke flørter like selvfølgelig med kamera eller publikum som mange andre? Er Sponheim en flørt, en varm person? Eller tenker vi kanskje ikke i de baner når det er menn vi snakker om?

Jeg synes det er merkelig hvordan enkelte har andre kriterier for kvinner enn for menn. Det er spesielt ille i politikken, der man jo har et BUUUDSKAAP. ;)

Skrevet

Og hva får deg til å betegne henne som "kjølig"? At hun ikke blingser og smiler like fjottete som pølse-Hansen? At hun ikke flørter like selvfølgelig med kamera eller publikum som mange andre? Er Sponheim en flørt, en varm person? Eller tenker vi kanskje ikke i de baner når det er menn vi snakker om?

Jeg synes det er merkelig hvordan enkelte har andre kriterier for kvinner enn for menn. Det er spesielt ille i politikken, der man jo har et BUUUDSKAAP. ;)

Bjarne Håkon Hanssen flørter ikke med noen, i mine øyne. Men han har en indre varme og en sjel som skinner gjennom hans politikervirksomhet. Og det har ikke Erna.

Men dette er noe som er dødfødt å diskutere, fordi det går på hva vi mennesker oppfatter/ikke oppftatter i samspillet med andre.

Godnatt:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...