Gjest syyyk Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Kjenner du til lettvinte måter å slutte å tenke på??? 0 Siter
Gjest Hinkel Pinkel Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Det er vel ingen som kan slutte å tenke. Med mindre du setter på en film da. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Følg mitt eksempel: Gå til sengs og sov :-) 0 Siter
Gjest syyyk Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Det er vel ingen som kan slutte å tenke. Med mindre du setter på en film da. Hva med en flaske vodka? Må jo være fantastisk godt å bare slukne??? 0 Siter
Gjest syyyk Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Følg mitt eksempel: Gå til sengs og sov :-) For deg som FÅR sove er det vel ingen sak!! 0 Siter
Gjest Hinkel Pinkel Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Hva med en flaske vodka? Må jo være fantastisk godt å bare slukne??? Ja, det kan sikkert funke det også. 0 Siter
Gjest syyyk Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Ja, det kan sikkert funke det også. Jeg har ikke vodka. Men en flaske med gammel likør. Spiller ingen rolle hva det er. Bare jeg får sove. 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 29. august 2009 Skrevet 29. august 2009 Ja, søvn er beste medisinen mot alt. Jeg var litt tungsindig i går, følte alle hatet meg hehe, men var nok bare pms da.... men jeg gikk og la meg, da jeg våkna i dag følte jeg meg mye bedre, alle vonde tanker borte Men jeg vet det er vanskelig å sove om man har mye å tenke på og gruble på. Så da er det om å gjøre å få tankene over på noe annet så du "glemmer" disse tankene en stund. Ta deg en varm kopp kakao, se noe på tv eller les en bok.... Så kan du legge deg og sove 0 Siter
Gjest søtmons Skrevet 29. august 2009 Skrevet 29. august 2009 A. Finn en aktivitet som er "tankesløs". F.eks å gå rundt på et kjøpesenter og titt i butikkene. Gå på kino og se en spennende film. Altså noe som distraherer deg fra tanker. B: Fysisk aktivitet. Gåtur, sykkeltur, joggetur - noe som gjør deg ordentlig sliten. 0 Siter
Gjest Jordgutten Skrevet 29. august 2009 Skrevet 29. august 2009 For deg som FÅR sove er det vel ingen sak!! Kanskje han onanerer først? 0 Siter
Gjest Jordgutten Skrevet 29. august 2009 Skrevet 29. august 2009 Hva med en flaske vodka? Må jo være fantastisk godt å bare slukne??? Fungerer veldig bra, men dagen etter blir verre... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.