Gjest Første gang detta Skrevet 29. august 2009 Skrevet 29. august 2009 Har handlet fra Danmark, to pakker. En med verdi under 200.- kom frem i går, den andre med verdi ca 300.- kr. har blitt stoppet av tollen mest trolig. Hvordan går ting nå fremover? Hvor lang tid pleier beh.tiden å ta, hos tollen. Hvor mye må jeg belage meg på å betale der av prosenter og ting for å få varene hjem? Hvordan får jeg beskjed av tollen? Pakkelapp og girodel? 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 29. august 2009 Skrevet 29. august 2009 Du må betale 25% mva og 103,- i fortollingsgebyr til Posten. Dette betaler du når du henter pakken. Tollbehandlingen kan ta fra et par dager til et par uker. 0 Siter
Gjest Første gang detta Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Du må betale 25% mva og 103,- i fortollingsgebyr til Posten. Dette betaler du når du henter pakken. Tollbehandlingen kan ta fra et par dager til et par uker. Takk skal du ha firepile. Fått pakkelappen nå, pakken kan hentes på postkontoret her i byen og det var som du sa en mva her plus 106.- (ikke 103.-) kr. i fortollingsgebyr De tar nå penger for alt disse norskene 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.