Gå til innhold

Vin i butikkene

Anbefalte innlegg

Gjest firepile
Skrevet

Ja, det er skremmende, og enkelte muslimer sier det jo selv også (Shabana bl.a.), at vi må ikke finne på å la muslimer få for stor makt i Norge, da blir vi spist opp. Synes allerede jeg begynner å kjenne det på kroppen, på skolen og sfo til barna mine, det skal tas hensyn til muslimene og vi skal rette oss etter dem i alle sammenhenger.

Mange folk er så fæle til å stemple folk som stemmer FRP, kaller dem både rasister og folk uten verdier. For få år siden trodde jeg aldri at jeg kom til å stemme FRP noensinne. Nå mener jeg at FRP er det eneste partiet som kan greie å snu dette og om folk vil kalle meg rasist så driter jeg i det, jeg vet selv hva jeg står for. Det har med at det blir for mange på ett sted å gjøre.

Ja, muslimer skal stadig ha spesialbehandling. Idrettsetaten tillater bruk av "muslimske" badedrakter som dekker hele kroppen i innendørsbadene i Oslo.

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostlandssendingen/1.6747910

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

9

• Ysah

5

• morsan

3

• Elis31

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Og så tar de bare frem den del av politikken, som meler passer dem akkurat i dag, uten å tenke på at det er sosialismen som har bygget opp velferds-Norge, slik vi kjenner det i dag.

Det mest skremmende med de FrP-tilhengerne jeg kjenner personlig er at de ikke ser konsekvensene av FrP's politikk i fhd til annet enn egen person og nærmiljø. Og knapt nok det.

FrP-politikk framstår for meg som et godt uttrykk nordpå: "Pess i buksa og bli varm". Det er godt der og da å bruke hele finansreserven til å fjerne sykehuskøer, kutte skatter, gjøre alt mer behagelig i øyeblikket. Men de som noen gang har vært utsatt for lunkent buksevann av den ene eller andre sorten vet at det kan være behalgelig i øyeblikket , men etterpå er det bare sorgen.

Gjest FRP i år
Skrevet

Ja, muslimer skal stadig ha spesialbehandling. Idrettsetaten tillater bruk av "muslimske" badedrakter som dekker hele kroppen i innendørsbadene i Oslo.

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostlandssendingen/1.6747910

Akkurat det plager ikke meg, for dette krever ikke at andre (nordmenn) må avkall på noe av sitt norske eller må gjøre egne tiltak for at de skal få bruke dette.

Gjest firepile
Skrevet

Helt enig. Det er skremmende hvordan muslimer samler seg i Oslo. Hvorfor bor flesteparten i en by hvor mange "norske" søker seg til? Oslo er drømmebyen til mange og presset på leiemarkedet er stort. Det er fordi Oslo reserverer kommunale leieboliger for asylsøkere som har fått opphold. I Oslo har vi Operaen, og jeg kunne godt tenke meg å bo nærme den, men det er umulig. Leiemarkedet er for stramt i Oslo.

Om ikke mange år majoriteten av innbyggerne på østkanten i Oslo innvandere:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/valg-2009/artikkel.php?artid=566939

Gjest firepile
Skrevet

Akkurat det plager ikke meg, for dette krever ikke at andre (nordmenn) må avkall på noe av sitt norske eller må gjøre egne tiltak for at de skal få bruke dette.

Dette er bare begynnelsen. Hvis ikke folk snart våker opp.

Gjest FRP i år
Skrevet

Dere framstår for meg som typiske FrP'ere. Har stemt andre ting tidligere men ikke fått personlige goder av den grunn, tør ikke stå for deres egne meninger, fronter deres meninger anonymt.

Det er nesten så jeg syns synd på frk Jensen, som bare møter buing når hun er omkring i det ganske land og legger fram politikken til FrP - eller det hun måtte finne det for godt å si/huske akkurat den dagen. Hvor er alle hennes tilhengere i debatter og på folkemøter? Jo, de skjuler seg i mengden og tør ikke si ting høyt. Eller som her - bak anonyme nick, med bitre og mørke holdninger og er glade for at noen andre vil fronte grumset slik at dere kan fortsette å leve deres komfortable liv.

Haha, du tar så feil. Det er hemmelig valg i Norge vet du, og det gjelder for FRP-ere også.

Ellers jobber jeg i et lavtlønnet yrke, har en gammel og dårlig bil og leier bolig.

Man bare hold på fordommene dine du. :-)

Gjest FRP i år
Skrevet

Dette er bare begynnelsen. Hvis ikke folk snart våker opp.

Ja, jeg fikk en sterk aha-opplevelse da hijab-debatten i politiet holdt på som verst. Da tenkte jeg at nei nå får det faen meg være nok.

Gjest lovinda lace
Skrevet

FRP får min stemme i år også, for 1. gang. Jeg har tidligere stemt SV og AP, AP de siste årene, men nå er jeg møkkalei av alt som heter rødgrønt, det er bare putesying og dikkedalling. Vurderte å stemme Høyre, men det blir FRP. Det er det eneste partiet som skiller seg fra de andre og jeg stemmer FRP først og fremst p.g.a. innvandrings- og asylpolitikken deres, noe som jeg synes er ekstremt viktig. Bor i Oslo øst og det er like før muslimene tar over alle bydelene her. Jeg er skremt over hvordan Norge kommer til å bli om få år om dette fortsetter og pr. nå synes jeg faktisk dette haster mer enn miljøspørsmål. Har barn på skole og sfo her også og dette, ja, nei, jeg behøver ikke si mer tror jeg.

Det skal jeg gjøre også. Nå må noen få opp øynene før Norge blir en muslimsk stat. Er visst allerede godt på vei...

Gjest FRP i år
Skrevet

Og så tar de bare frem den del av politikken, som meler passer dem akkurat i dag, uten å tenke på at det er sosialismen som har bygget opp velferds-Norge, slik vi kjenner det i dag.

Totalt uenig, sosialismen er nå i ferd med å bygge Norge ned igjen, på måter som er langt mer alvorlige, som vil ende med å undergrunne et helt land. Ser du virkelig ikke det?

Gjest høstløv
Skrevet

Det mest skremmende med de FrP-tilhengerne jeg kjenner personlig er at de ikke ser konsekvensene av FrP's politikk i fhd til annet enn egen person og nærmiljø. Og knapt nok det.

FrP-politikk framstår for meg som et godt uttrykk nordpå: "Pess i buksa og bli varm". Det er godt der og da å bruke hele finansreserven til å fjerne sykehuskøer, kutte skatter, gjøre alt mer behagelig i øyeblikket. Men de som noen gang har vært utsatt for lunkent buksevann av den ene eller andre sorten vet at det kan være behalgelig i øyeblikket , men etterpå er det bare sorgen.

Ja, er enig i det. Frp driver aktualitetspolitikk, politikken lager de etterhvert som de går hen av veien, og retter alltid seg etter hva som er mest populært for øyeblikket.

Den politikken som de hevdet med høy røst for noen få år siden, har de lagt på hyllen til fordel for saker som er mer polulære for øyeblikket.

Ta bare dette eksemplet: Frp er imot eiendomsskatt, allikevel stemte Frp for innføring av eiendomsskatt her i kommunen.

Skrevet

Haha, du tar så feil. Det er hemmelig valg i Norge vet du, og det gjelder for FRP-ere også.

Ellers jobber jeg i et lavtlønnet yrke, har en gammel og dårlig bil og leier bolig.

Valget er hemmelig, ja. Men veldig mange tør å stå fram med sine politiske standpunkt offentlig. Selv om de ikke er aktive i politikken. Bortsett fra FrP'ere. De representerer tross alt 1/3 av befolkningen, men jeg har til gode å høre at de fronter sine meninger i lunsjdiskusjoner, skriver leserinnlegg under åpent navn (med unntak av de som er erklærte politikere), eller som her: deltar i nettdebatt under fast nick.

Jada, jeg innrømmer det. Jeg er proppfull av fordommer mot FrP'ere. Ditt lavtlønnsyrke og din gamle bil bekrefter enda flere av fordommene.

Gjest lovinda lace
Skrevet

Og det blir mye bedre med AP og SV??

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, problemet med å stemme bare på bakgrunn av standpunkt i enkeltsaker er at man får alt det andre med på kjøpet, uten at man har tenkt over konsekvensene av det.

''Ja, problemet med å stemme bare på bakgrunn av standpunkt i enkeltsaker er at man får alt det andre med på kjøpet, uten at man har tenkt over konsekvensene av det.''

Nettopp, du får sagt det :-)

Gjest FRP i år
Skrevet

Og jeg mener akkurat det samme om den rødgrønne politikken. :-)

Gjest firepile
Skrevet

Det er påfallende hvordan folk på venstresiden som er så veldig fordomsfrie overfor innvandrere er så ekstremt fordomsfulle overfor Frp-velgere.

Gjest Elextra
Skrevet

Hehe, lukter troll, men interessant problemstilling likevel :-)

Gjest lovinda lace
Skrevet

Totalt uenig, sosialismen er nå i ferd med å bygge Norge ned igjen, på måter som er langt mer alvorlige, som vil ende med å undergrunne et helt land. Ser du virkelig ikke det?

Helt enig.

Gjest FRP i år
Skrevet

Valget er hemmelig, ja. Men veldig mange tør å stå fram med sine politiske standpunkt offentlig. Selv om de ikke er aktive i politikken. Bortsett fra FrP'ere. De representerer tross alt 1/3 av befolkningen, men jeg har til gode å høre at de fronter sine meninger i lunsjdiskusjoner, skriver leserinnlegg under åpent navn (med unntak av de som er erklærte politikere), eller som her: deltar i nettdebatt under fast nick.

Jada, jeg innrømmer det. Jeg er proppfull av fordommer mot FrP'ere. Ditt lavtlønnsyrke og din gamle bil bekrefter enda flere av fordommene.

Jeg har akkurat like stor grunn til å være anonym her som deg, nå må du skjerpe deg litt.

Skrevet

Og jeg mener akkurat det samme om den rødgrønne politikken. :-)

Vet ikke om du kjenner FrP's politikk i det hele tatt?

De rødgrønne står for en god del mer måtehold en frk Jensen. Har du fått med deg pengedrysset hun har lagt fram som hundredagersplan i dag? Hvis ikke, så google det, sammenlign gjerne litt program, og så kommer du tilbake og sier det samme.

Gjest FRP i år
Skrevet

Det er påfallende hvordan folk på venstresiden som er så veldig fordomsfrie overfor innvandrere er så ekstremt fordomsfulle overfor Frp-velgere.

Veldig godt sagt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...