Gå til innhold

Vin i butikkene

Anbefalte innlegg

Gjest lovinda lace
Skrevet

''Det er den viktigste saken akkurat nå ja. Få opp øynene før muslimene tar over.''

Sakser fra SSB:

''Ved inngangen til 2008 hadde én av ti personer enten innvandret selv eller var født i Norge av innvandrerforeldre. Med økt innvandring endrer også det religiøse bildet seg, og i den senere tiden har religionstilhørighet ''

(http://www.ssb.no/ssp/utg/200903/03/)

Langt fra alle innvandrere er muslimer, så vidt jeg vet er det en stor andel polakker og svensker. Så det tar en stund før de "tar over" :-)

Tror ikke det. Det er muslimene som får bestemme her i landet. Ikke polakker og dansker.

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

9

• Ysah

5

• morsan

3

• Elis31

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest FRP i år
Skrevet

"Pà det nivàet der"??? Pà hvilket nivà skal man ellers diskutere politikk? ER det ikke nettopp det et valg handler, om fordeling av goder i samfunnet?

Hun kunne vel ikke svart deg mer saklig; hvorfor blir du provosert? Ingen argumenter?

Det var 7 spørsmålstegn på de få linjene dine, jeg vet ikke hva jeg skal svare på. Skal jeg svare deg på hvilket nivå man skal diskutere politikk på og på hvorfor jeg ikke er provosert, slik du beskyldte meg for?

Er det viktige spørsmål for deg det eller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...