Gjest Smitt og smule Skrevet 29. august 2009 Skrevet 29. august 2009 Jeg har i det siste fått følgende melding "Internet Explorer har lukket denne websiden for å hjelpe til med å beskytte datamaskinen" når jeg forsøker å nå et webområdet(ingen spesifikk). Videre står det "Et skadet eller skadelig tillegg har ført til at Internet Explorer har lukket denne websiden". Jeg har aldri fått denne feilmeldingen tidligere - noen som har et tips på hva som forårsaker den, og evt hvordan man unngår å få den plagsomme feilmeldingen? 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 29. august 2009 Skrevet 29. august 2009 Funker det hvis du høyre-klikker Internet Explorer snarveien og velger "Start uten tillegg"? 0 Siter
Gjest lost på data Skrevet 29. august 2009 Skrevet 29. august 2009 Funker det hvis du høyre-klikker Internet Explorer snarveien og velger "Start uten tillegg"? jeg sliter med det samme, begynt siste uken, aldri skjedd før men nå kommer det hele tiden. prøvde firepile sitt råd, men får ikke kjør uten tillegg som alternativ når jeg høyreklikker. andre tips? 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 29. august 2009 Skrevet 29. august 2009 jeg sliter med det samme, begynt siste uken, aldri skjedd før men nå kommer det hele tiden. prøvde firepile sitt råd, men får ikke kjør uten tillegg som alternativ når jeg høyreklikker. andre tips? Hiv ut Explorer og bytt til Google Chrome. 0 Siter
Gjest Jordgutten Skrevet 29. august 2009 Skrevet 29. august 2009 Hiv ut Explorer og bytt til Google Chrome. Fail! Google Chrome sucks. Firefox med addon "Noscript" er den sikreste måten å surfe på. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Fail! Google Chrome sucks. Firefox med addon "Noscript" er den sikreste måten å surfe på. Sludder. 0 Siter
Gjest Smitt og smule Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 jeg sliter med det samme, begynt siste uken, aldri skjedd før men nå kommer det hele tiden. prøvde firepile sitt råd, men får ikke kjør uten tillegg som alternativ når jeg høyreklikker. andre tips? Jeg mistenker at det er en oppdatering på Explorer som har forårsaket problemet vi har "lost på data". Jeg har prøvd Firefox tidligere, men liker Explorer bedre - har vel noe med gammel vane å gjøre. Får ta en titt på Google sitt kanskje. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.