Gå til innhold

Stadig feilmelding i Windows

Anbefalte innlegg

Gjest Smitt og smule
Skrevet

Jeg har i det siste fått følgende melding "Internet Explorer har lukket denne websiden for å hjelpe til med å beskytte datamaskinen" når jeg forsøker å nå et webområdet(ingen spesifikk). Videre står det "Et skadet eller skadelig tillegg har ført til at Internet Explorer har lukket denne websiden".

Jeg har aldri fått denne feilmeldingen tidligere - noen som har et tips på hva som forårsaker den, og evt hvordan man unngår å få den plagsomme feilmeldingen?

Gjest firepile
Skrevet

Funker det hvis du høyre-klikker Internet Explorer snarveien og velger "Start uten tillegg"?

Gjest lost på data
Skrevet

Funker det hvis du høyre-klikker Internet Explorer snarveien og velger "Start uten tillegg"?

jeg sliter med det samme, begynt siste uken, aldri skjedd før men nå kommer det hele tiden. prøvde firepile sitt råd, men får ikke kjør uten tillegg som alternativ når jeg høyreklikker. andre tips?

Gjest firepile
Skrevet

jeg sliter med det samme, begynt siste uken, aldri skjedd før men nå kommer det hele tiden. prøvde firepile sitt råd, men får ikke kjør uten tillegg som alternativ når jeg høyreklikker. andre tips?

Hiv ut Explorer og bytt til Google Chrome.

Gjest Jordgutten
Skrevet

Hiv ut Explorer og bytt til Google Chrome.

Fail! Google Chrome sucks. Firefox med addon "Noscript" er den sikreste måten å surfe på.

Gjest firepile
Skrevet

Fail! Google Chrome sucks. Firefox med addon "Noscript" er den sikreste måten å surfe på.

Sludder.

Gjest Smitt og smule
Skrevet

Jeg mistenker at det er en oppdatering på Explorer som har forårsaket problemet vi har "lost på data". Jeg har prøvd Firefox tidligere, men liker Explorer bedre - har vel noe med gammel vane å gjøre. Får ta en titt på Google sitt kanskje.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...