Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søren, der falt teorien min i tusen knas ;-/

Du må nok begynne med genforskning for å finne ut av problemet - men du har sikkert ønsket å bli det en gang?

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

5

• leda

5

• morsan

3

• Lillemus

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er jeg helt sikker på. Dessuten - Vår bestemor hadde bare noen få grå hår i tinningen da hun døde 99 år gammel.

hørtes merkelig ut...

Skrevet

Det er jeg helt sikker på. Dessuten - Vår bestemor hadde bare noen få grå hår i tinningen da hun døde 99 år gammel.

Jøss!!

Skrevet

Du må nok begynne med genforskning for å finne ut av problemet - men du har sikkert ønsket å bli det en gang?

Hehe, naturfag er ikke min sterkeste side ;-)

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg var på dagen 24 da jeg la merke til det første grå håret. Jeg er veldig mørk og pleide ikke farge håret.Hadde jeg det (eller vært vært blond) hadde det sikkert gått noen år til før jeg oppdaget det. ;)

Nå er jeg 35 og har såpass mange at jeg ikke uten videre vil nappe dem ut, men føler meg for ung til å ha grå striper. Om fem - ti år kanskje... Synes det kan være stilig med naturlig gråstenk når man er i "rette" alder. :)

Jeg er kvinne.

Skrevet

Jeg er mellom 45 og 50, begynner å bli ganske grå, farger det ikke (lenger).Syntes det ble for dumt, tidkrevende og forfengelig - og ikke minst miljømessig tåpelig, tømme ut sterke kjemikalier i avløpet jevnlig resten av livet...

Gjest Jordgutten
Skrevet

Jeg var på dagen 24 da jeg la merke til det første grå håret. Jeg er veldig mørk og pleide ikke farge håret.Hadde jeg det (eller vært vært blond) hadde det sikkert gått noen år til før jeg oppdaget det. ;)

Nå er jeg 35 og har såpass mange at jeg ikke uten videre vil nappe dem ut, men føler meg for ung til å ha grå striper. Om fem - ti år kanskje... Synes det kan være stilig med naturlig gråstenk når man er i "rette" alder. :)

Jeg er kvinne.

Grå hår er et tegn på modenhet. Ikke rør dem. Grå hår er sexy.

Gjest Stemmer nok
Skrevet

Den tror jeg på. Bestefaren min ble 90, og hadde da full hårmanke og bare grått i tinningene . Det samme gjelder min far som nå er 80.

Skrevet

Med det inntrykket jeg har fått av deg er du en skikkelig "candygirl" som bruker masse sminke for å fremstå som penere enn du egentlig er. Applaus til deg :)

Penere enn man egentlig er?? Hva er det for en tullete ting å si? Man sminker seg og steller håret for at man skal føle seg vel.

ylvali1365381015
Skrevet

Grå hår er et tegn på modenhet. Ikke rør dem. Grå hår er sexy.

Jojo... Det er jo sant at det er et tegn på modenhet (stort sett da, og i alle fall fysisk ;-P). Men jeg er enig med deg i at det kan ta seg meget pent ut og at det til og med kan være sexy, uavhengig av alder.. :D

Skrevet

Sikker på han ikke farger det i all hemmelighet? ;)

''Sikker på han ikke farger det i all hemmelighet? ;)''

he he... minner meg om svigermor, som hele tiden har sagt at hun ikke farger håret, hvilket jeg har betvilt sterkt.

Så kom det fram en presisering nylig: Hun har absolutt ikke _farget_ det, hun tar bare glansvask!!

Yeah right!;-)

Skrevet

Eller, hvis håret ditt ikke er grått, hvor gammel er du?

Jeg nærmer meg 39, og har ikke grått hår (så vidt jeg kan se i alle fall) :)

Er du mann eller kvinne?

Fremdeles kvinne :)

Hvor gamle var foreldre og besteforeldre da de fikk grått hår?

Besteforeldre vet jeg ikke - tror de var grå i håret fra jeg ble født.

Mor ble vel gradvis grå fra hun var rundt 45. Far omtrent det samme.

Farver du håret for å dekke over det grå?

No need :)

Veldig vanlig å begynne å få grå hår rundt 30-års alder, noen før og noen senere.

De grå synes bedre i mørkt hår. Vi som er blonde kan leve lenge i en illusjon :)

Skrevet

''Eller, hvis håret ditt ikke er grått, hvor gammel er du?''

46, og ingen antydning til et eneste grått hårstrå. Min farmor hadde samme hårfarge som meg, og hun ble aldri grå. Men senil som rakker'n, det ble hun.

Gjest majas mamma
Skrevet

Det er patetisk å farge håret sitt for å skjule grå hår!

Fint. Da trives jeg best ved å være patetisk!!

Skrevet

Jeg er 38, har mellomblondt hår, og har ikke grått hår.

Mannen min er 37, er mørk, og har blitt ganske grå de siste to årene, noe han er litt lei seg for.

Gjest høstløv
Skrevet

''Eller, hvis håret ditt ikke er grått, hvor gammel er du?''

46, og ingen antydning til et eneste grått hårstrå. Min farmor hadde samme hårfarge som meg, og hun ble aldri grå. Men senil som rakker'n, det ble hun.

Da vil jeg hellere ha helt hvitt hår som moren min og være åndsfrisk, som åttiåring.

Det er lysere utsikter det.

Skrevet

''Sikker på han ikke farger det i all hemmelighet? ;)''

he he... minner meg om svigermor, som hele tiden har sagt at hun ikke farger håret, hvilket jeg har betvilt sterkt.

Så kom det fram en presisering nylig: Hun har absolutt ikke _farget_ det, hun tar bare glansvask!!

Yeah right!;-)

Hehe ;-)

candyqueen_83
Skrevet

Penere enn man egentlig er?? Hva er det for en tullete ting å si? Man sminker seg og steller håret for at man skal føle seg vel.

Her på dol skal man helst ikke si man bruker mascara engang :o) Man skal vel helst gå rett fra senga, og til jobb..

Skrevet

Her på dol skal man helst ikke si man bruker mascara engang :o) Man skal vel helst gå rett fra senga, og til jobb..

Ikke rett fra senga til jobb, da, man må innom dusjen og vaske seg mellom tærne først;-)

Ellers er enkelte av anti-farge-og-sminke-innleggene i denne tråden av en velkjent karakter... Det var en av gjengangerne som sa akkurat det samme;-)

Skrevet

Jeg er en kvinne i midten av 20-årene, og begynner å se grå hår i etterveksten min, har gjort det i et par år allerede. Håret har jeg farget jevnlig i 10 år, så det gjør jeg ikke for å farge gråe hår. Min samboer er 27, og har en betydelig andel grå hår. Det har bare blitt fler og fler av dem de siste årene, han må ha fått de første rundt 20-årsalderen.

Når foreldrene mine fikk grå hår vet jeg ikke, men faren til samboeren har hvertfall helt grått/hvitt hår i en alder av 50.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...