Gjest gul dame Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Jeg er en kvinne på femti år og fant mitt første grå hår da jeg var tjue fem. Nå har jeg hvitt hår og ikke en anelse mørkt lenger. Du har misforstått noe kraftig hvis du trodde at det vanlige var å bli grå etter femti. Det er unntakene, jeg har ikke en eneste venn i min alder som ikke er begynt å bli gråhåret selvom ikke alle har det skinnende hvite håret som jeg har. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Her på dol skal man helst ikke si man bruker mascara engang ) Man skal vel helst gå rett fra senga, og til jobb.. Hehe så sant så sant ;-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Ikke rett fra senga til jobb, da, man må innom dusjen og vaske seg mellom tærne først;-) Ellers er enkelte av anti-farge-og-sminke-innleggene i denne tråden av en velkjent karakter... Det var en av gjengangerne som sa akkurat det samme;-) Å, jeg glemte jo at man må vaske seg mellom tærne ) Men det er det eneste da. Hehe.. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 34, brunt hår med stadig mer grått :-( Farger og farger og farger det. "#¤%. Det er helt jævlig, jeg må farge det hver 3. uke, og det er vanskelig med grå og brun ettervekst. Noen som har tips til glansfull _brun_farge som ikke virker som rødlig kobber på grått hår? Pappa ble grå i 40-årene, mamma i 50-årene (hun er passert 60, men er ikke helgrå ennå). Mormor har et par grå hår, og er straks 90! Jeg har definitivt ikke hennes hårgener ;-( 0 Siter
Katt-ja Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1251729397' post='4202404] 34, brunt hår med stadig mer grått :-( Farger og farger og farger det. "#¤%. Det er helt jævlig, jeg må farge det hver 3. uke, og det er vanskelig med grå og brun ettervekst. Noen som har tips til glansfull _brun_farge som ikke virker som rødlig kobber på grått hår? Pappa ble grå i 40-årene, mamma i 50-årene (hun er passert 60, men er ikke helgrå ennå). Mormor har et par grå hår, og er straks 90! Jeg har definitivt ikke hennes hårgener ;-( Mitt eneste tips er å si til deg selv at grått/gråstripet hår er pent det også. Jeg gidder ikke farge mer - men er jo noe eldre enn deg, da...og farget det vel da jeg var på din alder... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.