Gå til innhold

Komiprisen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat slått på tvn å lurer på hvem Jon Almaas skal være? Er det en bestemt person eller bare en skikkelse av no slag? Noen som vet? Er jammen meg ikke våken i kveld...heh...

Skrevet

Storebroren sin

Åå..er han kjent? Burde jeg vite hvem det er?

Gjest grått og trått
Skrevet

Åå..er han kjent? Burde jeg vite hvem det er?

Nei, han er ikke kjent såvidt jeg vet. Cluet er at Jon har vært med på Birken og sitter fast i en bil et eller annet sted, og at storebroren hans måtte steppe inn på kort varsel. Han heter visst Kristian eller Christian eller noe slikt.

Skrevet

Nei, han er ikke kjent såvidt jeg vet. Cluet er at Jon har vært med på Birken og sitter fast i en bil et eller annet sted, og at storebroren hans måtte steppe inn på kort varsel. Han heter visst Kristian eller Christian eller noe slikt.

Akkurat..hmm...tja..kanskje morsommere om vi visste hvem/hvordan broren er. Men takk for opplysningene! Nå skjønner jeg LITT mer i hvertfall ;)

Gjest forvirret jeg
Skrevet

Akkurat..hmm...tja..kanskje morsommere om vi visste hvem/hvordan broren er. Men takk for opplysningene! Nå skjønner jeg LITT mer i hvertfall ;)

nå er jeg sikkert kjempedum, men det er jon almås som har kledd seg ut???

Gjest grått og trått
Skrevet

Mulig jeg er dum nå, men jeg vet ikke engang om han i virkeligheten har en storebror? Det morsomme er vel at han er brorer til Jon Almaas, så det holder vel at man vet hvem han er?

Men det er mulig jeg tråkker fullstendig i salaten her nå.

Gjest gjesper
Skrevet

Jeg må si jeg syns Jon Almaas kledde det håret mye bedre, syns han bør bruke det til daglig, jeg.

Ikke skjønner jeg vitsen med at han skal late som han er broren sin, da.

For øvrig syns jeg det programmet var så lite morsomt at jeg skiftet kanal etterhvert.

Gjest grått og trått
Skrevet

huff, nå svarte jeg visst til meg selv...

Skrevet

Mulig jeg er dum nå, men jeg vet ikke engang om han i virkeligheten har en storebror? Det morsomme er vel at han er brorer til Jon Almaas, så det holder vel at man vet hvem han er?

Men det er mulig jeg tråkker fullstendig i salaten her nå.

Neida.. høres greit ut det. Heheh... trodde bare jeg burde visst hvem han var, bare. Men da er det jo greit=) Jon er Jon.Morsom han.

Gjest spmtegn
Skrevet

slenger meg med jeg, er det broren eller utkledd jon?

Skrevet

nå er jeg sikkert kjempedum, men det er jon almås som har kledd seg ut???

Ja. Han har kledd seg ut som broren sin..som mest sannsynlig ikke finns..heh.. Forstå det den som kan.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...