Gjest Grubler jeg på Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Hvilken type prevensjon bruker dere som er over 45 år? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Jeg er ikke fullt så gammel enda, men ser ikke for meg å bytte prevensjonsmiddel selv etter fylte 45. Jeg bruker kobberspiral, og er veldig fornøyd med den. Har min andre inne nå. 0 Siter
Gjest Grubler jeg på? Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Jeg er ikke fullt så gammel enda, men ser ikke for meg å bytte prevensjonsmiddel selv etter fylte 45. Jeg bruker kobberspiral, og er veldig fornøyd med den. Har min andre inne nå. Har du ingen plager? 0 Siter
Helmi Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Fornøyd? Veldig. Ingen problemer + ingen blødninger... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Har du ingen plager? Nei. Første gangen jeg fikk satt den inn, hadde jeg noen mnd med kraftig blødning. Dette roet seg. Nå er syklus omtrent slik: 2 dager med spotting, 1-2 dager med noe kraftig blødning (skifter tampong ca hver 3-4 time) og så 2 dager med litt blodig utflod. (Beklager åpenheten...) Jeg synes dette er kjempegreit. Ikke har jeg noe særlig smerter heller. Kan kanskje kjenne litt murring en dag eller to. PMS merker jeg noe til, men det har vel ikke med kobberspiralen å gjøre... Er vel snarere alderen... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.