Lotte :o) Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Jeg skal kjøpe ny veske. noen som har tips til veskebutikker på nett? En tøff en som rommer det meste, er rektangulær... 0 Siter
Gjest movenpink Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Gå på ebay.com og søk på "purse" + "leather". Utrolig mange fine der!! Mange helt nye produkter som du kan få til en fin pris. P.S: Pass på at du ikke byr over 200 kr, så slipper du toll. Og husk å sjekke at de sender Worldwide/til Norge. 0 Siter
morsan Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Gå på ebay.com og søk på "purse" + "leather". Utrolig mange fine der!! Mange helt nye produkter som du kan få til en fin pris. P.S: Pass på at du ikke byr over 200 kr, så slipper du toll. Og husk å sjekke at de sender Worldwide/til Norge. ''Pass på at du ikke byr over 200 kr,'' Klarer liksom ikke å se for meg en fin skinnveske som koster under 200 kroner, selv på ebay. 0 Siter
Gjest movenpink Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 ''Pass på at du ikke byr over 200 kr,'' Klarer liksom ikke å se for meg en fin skinnveske som koster under 200 kroner, selv på ebay. Jodda, søk og se:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.