Gå til innhold

ELF - sminke. Fortsatt fornøyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som kjøpte dette på begynnelsen av sommeren, er dere fortsatt fornøyd med det dere kjøpte?

Jeg har kjøpt noe, og er vel stort sett ganske fornøyd. Det eneste er neglelakken, som begynner å flasse av med en gang, men det jgør det meste av neglelakk på meg. Noen tips, by the way?

Skrevet

Jeg er fornøyd med vippetanga, øyenskyggene og sminkekostene.

Mindre fornøyd med den vannfaste dip-lineren i brunt, som forsvinner (!) tre sekunder etter påføring.

Neglelakken funker bra synes jeg.

Onsdag1365380628
Skrevet

Jeg er fornøyd med kostene, øyenskyggen og neglelakken, samt en type lipgloss med farge i en ende og blankt i den andre.

Mascaraen er jeg middels fornøyd med, den er fin å legge og resultatet ser bra ut, men holder ikke så veldig lenge, til tross for at den skal være vannfast.

To lebestifter, av typen man skrur frem innholdet i en liten svamp fikk en harsk smak etter etpar uker, så selv om fargen er fin, er den litt ekkel å bruke.

Jeg kjøpte også pudder, rouge og eyeliner og dette er greit nok, om ikke helt i toppklasse er jeg ikke misfornøyd sett i forhold til prisen.

Lipliner var helt super og det fulgte med blyantspisser.

Jeg blir sikkert å handle mere, men bør vel bruke opp litt først...jeg var blant de som nesten gikk berserk og handlet, og enda har jeg flere uåpnede produkter liggende.

Billig og bra. Tommelen opp!

candyqueen_83
Skrevet

Neglelakken og øyenskyggene er vel stort sett det jeg er fornøyd med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...