Gjest preludium Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Vi har kjøpt nytt hus med ganske stor hage, ca 1,7 mål. Tomta er bratt i mange ulike nivåer, med masse bær- og andre busker, så det blir mer kronglete å klippe. Vi trenger en smal klipper som ikke er for tung, slik at jeg lett kan manøvrere den opp og ned skråninger. Bensinmonsteret vi har nå må byttes ut med noe hendigere, som gjerne er lettstartet. Siden tomta er så stor tror jeg en elektrisk klipper blir upraktisk, men er ikke sikker. Noen her som har forslag? 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Min søster har en skråtomt og har investert i en elektrisk. Den er lett å flytte på og kommmer derfor godt innimellom busker og og små ganger. Og der hvor det er endel plen har hun et tau i håndtaket og sender den utfor, og haler den opp igjen. Høres litt sprøtt ut men det funker kjempebra, og så slipper hun jo å balansere sidelengs eller opp og ned, noe som kan være litt risikabelt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.