Gå til innhold

ja takk til en syden invitasjon

Anbefalte innlegg

Gjest alvedronningen alvira
Skrevet

Øh, før du kritiserer meg for ikke å ha lest innlegget ditt, så kunne du kanskje ha sjekket det selv? Du skriver ikke noe om at dere har vært der nede, eller at du kjenner begge to.

Jeg synes likevel at situasjonen er merkelig, og du ser jo her hvordan folk reagerer og hva vi tror, så da skjønner du vel din venninnes kvalder da?

Jeg beklager at jeg ikke skriver slik at du forstår meg, og så foreslår jeg at vi avslutter denne diskusjonen. Jeg er sjokkert over den skitne tankegangen din som tror at gamle menn voldtar kvinner. Mere har jeg ikke tenkt å si til deg. Om jeg så ikke hadde kjent mannen så vet jeg at det er stor forskjell på en mann på femti og en på åtti. En åttiåring som gjerne vil bruke pengene sine til å glede noen før han dør tenker ikke nødvendigvis med pikken.

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

6

• Bookworm

5

• morsan

2

• Speak

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''Jeg lurer på hvorfor det plager henne at noen kan tenke noe et eller annet sted, men hva tenker dere?''

Jeg synes ikke det er noe rart at det plager henne. Jeg er også en person som bryr meg mye om hva folk synes og tenker om meg, og som du ser av de andre svarene du har fått så tenker utrolig mange at når noen drar på en slik tur er det sex inne i bildet. Det er forferdelig trist, for det trenger selvfølgelig ikke være det.

Det som er det triste er at hun bryr seg om det. Ingen som kjenner dem tror noe slikt.

Gjest trist men sant
Skrevet

Det som er det triste er at hun bryr seg om det. Ingen som kjenner dem tror noe slikt.

Ja, det er trist, men noen bryr seg dessverre mye om hva folk tror om dem.

Skrevet

Ja, det er trist, men noen bryr seg dessverre mye om hva folk tror om dem.

Jeg synes også det er trist at jeg føler at jeg ikke fikk diskutert det og svar på det jeg spurte om. Hvorfor bry seg om slikt?

Gjest gul dame
Skrevet

Hadde en mann (selv om han var 30 år eldre enn meg) kommet og bedt meg med på gratis sydentur hadde jeg ikke vært i tvil ett eneste sekund om at han ønsket noe annet som betaling...

Hva om det hadde vært din far? Din onkel, gudfar eller nabo fra barndomstiden? Hadde de helt sikkert hatt sex i tankene?

Gjest gul dame
Skrevet

Hvorvidt noen tenker noe er ikke viktig, men jeg forstår poenget. Slik jeg leser tråden er ikke dette noe å bry seg om, Hun viste hva hun gikk til, men hun er redd for hva andre tenker.

Når du leser svarene i tråden så ser du grunnen til at hun tenker slik. Hvis de som er rundt henne tenker i slike baner så kan det være vanskelig. Jeg kan forsikre deg om at det er mange som vil forstå at en gammel mann vil betale for seg og glede en han er glad i før han dør. En i slutten av syttiårene har ikke først og fremst sex i tankene, det tror jeg de fleste forstår.

Gjest gul dame
Skrevet

''Han ønsket ikke noe annet enn å gjøre noe til gjengjeld for alt det hun har gjort for han.''

I så fall kunne han vel gitt henne en sydenbillett uten nødvendigvis å skulle være med på turen selv?

Da hadde han ikke hatt selskap av henne der nede, og det kan ha vært det han ønsket.

Skrevet

Hva om det hadde vært din far? Din onkel, gudfar eller nabo fra barndomstiden? Hadde de helt sikkert hatt sex i tankene?

Nå sto det ingensteder i innlegget at det dreide seg om en slektning, hadde det vært det så hadde saken vært en annen.

Gjest Elextra
Skrevet

Da hadde han ikke hatt selskap av henne der nede, og det kan ha vært det han ønsket.

Ja, det var nettopp det jeg tenktte, og dermed var det ikke bare en uforpliktende gave.

Skrevet

Om ho har lyst til å dra med denne mannen, så synes jeg det er helt OK. Om de har sex eller ikke det er vel i grunnen bare opp til dem.

Så jeg gidder rett og slett ikke å mene noe om slike ting så lenge folk gjør ting av egen fri vilje:-)

Gjest Elextra
Skrevet

Hvis hun kjemmer ham godt, og føler seg trygg på at det ikke ligger noen baktanker eller forhåpninger hos mannen, synes jeg hun skulle la være å bry seg om hva andre måtte tenke.

Om hun ikke kjente ham veldig godt ville jeg i hennes sted aldri takket ja til en slik tur. Den kunne fort blitt en veldig pinlig opplevelse. Tenker ikke akkurat på voldtekt og overgrep, men på pinlige situasjoner grunnet mulige ulike forutsetninger for turen.

Gjest gul dame
Skrevet

Nå sto det ingensteder i innlegget at det dreide seg om en slektning, hadde det vært det så hadde saken vært en annen.

En nabo eller gudfar er ikke en slektning. Og slektninger voldtar mest ifølge statistikken, men jeg tror menn i denne alderen ligger statistisk ganske lavt.

Jeg forstår at det er noen som tenker på sex hele tiden, og at venninna mi er følsom overfor slike som deg.

Jeg reagerer på svaret ditt og mener at det er i overkant av det som er realistisk å tenke i slike situasjoner. Det er mange av oss som ikke ser fanden i alle hjørner.

Gjest gul dame
Skrevet

Ja, det var nettopp det jeg tenktte, og dermed var det ikke bare en uforpliktende gave.

Nei, men det gjør vel ikke noe.

Gjest trist men sant
Skrevet

Jeg synes også det er trist at jeg føler at jeg ikke fikk diskutert det og svar på det jeg spurte om. Hvorfor bry seg om slikt?

Hvorfor bry seg om slikt? Bryr du deg ikke om hva folk mener og tenker om deg? Jeg bryr meg dessverre for mye om hva folk tenker om meg. Akkurat hvorfor kan jeg dessverre ikke gi noe godt svar på, sånn er vi vel bare skapt forskjellig.

Hvis du lurer på hvorfor hun bryr seg om akkurat det (og hun kanskje ikke bryr seg om alt annet andre mener) så er det vel fordi hun ikke vil bli stemplet som en hore eller en som ligger med gamle menn. Jeg har ingen problemer med å forstå at hun helst ikke vil bli stemplet som det.

Skrevet

En nabo eller gudfar er ikke en slektning. Og slektninger voldtar mest ifølge statistikken, men jeg tror menn i denne alderen ligger statistisk ganske lavt.

Jeg forstår at det er noen som tenker på sex hele tiden, og at venninna mi er følsom overfor slike som deg.

Jeg reagerer på svaret ditt og mener at det er i overkant av det som er realistisk å tenke i slike situasjoner. Det er mange av oss som ikke ser fanden i alle hjørner.

''Jeg forstår at det er noen som tenker på sex hele tiden, og at venninna mi er følsom overfor slike som deg.''

Hvis det kan berolige deg så hadde jeg aldri sagt det til vedkommende.

Skrevet

Hvis hun kjemmer ham godt, og føler seg trygg på at det ikke ligger noen baktanker eller forhåpninger hos mannen, synes jeg hun skulle la være å bry seg om hva andre måtte tenke.

Om hun ikke kjente ham veldig godt ville jeg i hennes sted aldri takket ja til en slik tur. Den kunne fort blitt en veldig pinlig opplevelse. Tenker ikke akkurat på voldtekt og overgrep, men på pinlige situasjoner grunnet mulige ulike forutsetninger for turen.

''Hvis hun kjemmer ham godt, og føler seg trygg på at det ikke ligger noen baktanker eller forhåpninger hos mannen,....''

*LOL* Ser for meg at hun kjemmer og børster de grå fjonene hans, men hun føler seg trygge på at det ikke skaper forhåpninger :-D

Gjest gul dame
Skrevet

''Jeg forstår at det er noen som tenker på sex hele tiden, og at venninna mi er følsom overfor slike som deg.''

Hvis det kan berolige deg så hadde jeg aldri sagt det til vedkommende.

Det er snakk om å være følsom overfor slike som tenker slik og det er de jeg reagerer på. Hvordan i huleste kan du tro at denne historien har noe med sex å gjøre.

Hvorvidt du sier slikt til vedkommende er ikke interessant. Hvis dette hadde vært kollegaen din hadde du da nevnt det overfor de andre?

Skrevet

Det er snakk om å være følsom overfor slike som tenker slik og det er de jeg reagerer på. Hvordan i huleste kan du tro at denne historien har noe med sex å gjøre.

Hvorvidt du sier slikt til vedkommende er ikke interessant. Hvis dette hadde vært kollegaen din hadde du da nevnt det overfor de andre?

Nei, jeg hadde ikke nevnt det for noen som kjente til noen av de involverte, selvfølgelig.

Og jeg er ganske så overrasket over at du tydeligvis er sjokkert over at noen i det hele tatt kan tenke i de baner i et slikt tilfelle... Som du ser i tråden er det slettes ikke bare jeg som tenker sånn.

Men husk nå at det vi fikk vite var at en meget yngre kvinne fikk tilbud om å bli med en eldre mann til syden - ikke noe om hvorfor eller relasjonen mellom dem.

Gjest gul dame
Skrevet

Nei, jeg hadde ikke nevnt det for noen som kjente til noen av de involverte, selvfølgelig.

Og jeg er ganske så overrasket over at du tydeligvis er sjokkert over at noen i det hele tatt kan tenke i de baner i et slikt tilfelle... Som du ser i tråden er det slettes ikke bare jeg som tenker sånn.

Men husk nå at det vi fikk vite var at en meget yngre kvinne fikk tilbud om å bli med en eldre mann til syden - ikke noe om hvorfor eller relasjonen mellom dem.

Det du sier er at du hadde ikke et eneste sekund vært i tvil om hensikten med et slikt tilbud hvis du hadde fått det. Vi fikk vite at en dami i førtiårene fikk et slikt tilbud av en gammel mann i slutten av syttiårene. Det står bare at de ikke er i familie og ikke noe annet. Hvis du ser reaksjonene i tråden så er det mange som ikke tenker slik som deg.

Jeg vil tro at vanlige mennesker ikke bryr seg i det hele tatt om de menneskene hadde sex på den turen eller ikke, unntatt slike som deg som ikke er i tvil. Det overrasket meg i utgangspunktet at dama var følsom overfor dette, men ikke så mye lenger når jeg ser slike svar.

Det hadde aldri falt meg inn i første omgang i et slikt tilfelle at dette dreide seg om sex, og jeg ville blitt overrasket hvis jeg hadde fått høre det. Jeg har en far og en onkel i denne alderen og de må tydeligvis passe på hva de gjør hvis de er i nærheten av slike som deg (og de andre som er enige med deg i tråden).

Skrevet

''Hvis hun kjemmer ham godt, og føler seg trygg på at det ikke ligger noen baktanker eller forhåpninger hos mannen,....''

*LOL* Ser for meg at hun kjemmer og børster de grå fjonene hans, men hun føler seg trygge på at det ikke skaper forhåpninger :-D

*tørker lattertårer*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...