Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har plutselig bestemt oss for at vi skal på tur og overnatte på en DNT hytte. Men denne er ikke betjent og er låst med DNT nøkkel.

Nå er ingen av oss medlem der, så da lurer vi på hvor vi får tak i nøkkel. Skulle helst visst dette i dag/ tidlig i morgen, før vi begynner turen. Finner ikke ut noe på nettet, bare hvor de forskjellige lagene har kontor. Så står det at en kan leie de på forskjellige steder.

Hvordan er det når en ikke er medlem, en kan vel fortsatt leie denne nøkkelen? Evt bare batele litt mer enn medlemmer.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Ta kontakt med ditt nærmeste DNT-kontor så finner du nok ut av det. Jeg er usikker på om du må være DNT-medlem for å få låne nøkkel, men om du må er det bare å melde seg inn! Du vil ikke angre. :-)

Skrevet

Ta kontakt med ditt nærmeste DNT-kontor så finner du nok ut av det. Jeg er usikker på om du må være DNT-medlem for å få låne nøkkel, men om du må er det bare å melde seg inn! Du vil ikke angre. :-)

Ut i fra det jeg har funnet ut, må man være medlem for å låne nøkkel. Men skal høre med de i morgen når de åpner.

Kan alltids satse på at det er folk der, da det er ei stor hytte, med mange overnattinger i året. Men kjedelig hvis det ikke er noen der da. Blir kanskje til at vi bare får melde oss inn.

Skrevet

Ut i fra det jeg har funnet ut, må man være medlem for å låne nøkkel. Men skal høre med de i morgen når de åpner.

Kan alltids satse på at det er folk der, da det er ei stor hytte, med mange overnattinger i året. Men kjedelig hvis det ikke er noen der da. Blir kanskje til at vi bare får melde oss inn.

Litt av poenget med å være medlem er jo at man har fordeler som ikke-medlemmer ikke har, det er jo det vi betaler for.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...