Gå til innhold

Forskjelligheter på mannen og kvinnen

Gjest Jeg vil ha likestilling i hjemmet!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg vil ha likestilling i hjemmet!!!!!
Skrevet

Når mannen kommer hjem fra jobb...så stuper han enten bort til sofa`en...eller så stuper han bort til pc`n...mens han venter på middagen blir ferdig...

Når kvinner slutter på jobb...så drar hun innom for å handle mat på veien hjem...

før hun stuper oppi en haug med sko og sekker uti gangen når hun endelig er hjemme...

Sier hei til mannen selvfølgelig: "Har du hatt en fin dag på jobb i dag?"...Han sitter jo så pyntelig å "jobber" på pc`n...det er visst VG`n som står for tur...

...så må hun rydde kjøkkenbenken før hun får plassert matvarer på benken... før hun setter disse i kjøleskapet....

Så tar hun å setter i gang en klesvask...som hun skal henge opp etter middag en gang....

Så er det å sette i gang å lage middag da....

Dekke bordet...vaske en haug med kopper etter frokost mens middagen surrer i gryta...bær ut søppel...

Kanskje rekker hun innom toalettet som hun skulle ha gjort lenge...

Middagen er endelig ferdig...hun roper på mann og barn at det er mat på bordet... "Vent litt...kommer snart"...det er visst et viktig pc-spill som må avsluttes...

(Aaaaarrrrghhh)..."middagen står på bordet....nå"

Så er det endelig klart til å spise...

Jeg tenker ¤#=?*%&¤ ...jeg er dum...dumsnill...idiot...Noe må gjøres her ja!!!!

Jeg vil ha likestilling i hjemmet!!!!!

Gjest Elextra
Skrevet

Hvis du beskriver hvordan du har det, er det klart du må få til en endring. Kanskje begynne med å snakke med partneren?

Skrevet

Jeg hadde i hvert fall ikke utsatt toalettbesøket fordi jeg måtte rydde kjøkkenbenken, bære ut søppel eller ta oppvasken. Min erfaring er at denslags venter på meg til jeg er ferdig på do.

Gjest høstløv
Skrevet

Er det slik hverdagen din er, så trenger mannen din en omgang med oppdragelse for å lære å ta sin del av arbeidsoppgavene i hjemmet.

Skrevet

Kanskje det hjelper om du skriver en detaljert liste over hva du gjør i/for hjemmet hver dag, og viser ham den og spør om han synes det er rettferdig?

Skrevet

Har du det slik hver dag? Hadde dette vært hos meg så hadde det blitt rabalder *ler*

Men jeg ser jo at gubben ofte tilfeldigvis kommer hjem etter at middagen er godt påbegynt eller ferdig.... Kanskje en sammenheng? Men oftes er det han som rydder opp etterpå:-)

Skrevet

Jeg hadde i hvert fall ikke utsatt toalettbesøket fordi jeg måtte rydde kjøkkenbenken, bære ut søppel eller ta oppvasken. Min erfaring er at denslags venter på meg til jeg er ferdig på do.

Jeg ville ihvertfall synes det var ubehagelig å ta _oppvasken_ mens jeg kniper igjen. Rennende vann er ikke akkurat 'tingen' da;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...