Gjest radio-elsker Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Jeg ønsker meg en DAB radio (liten) med god lyd. Den må være hvit eller sølv pga interiøret. Klarer ikke å bestemme meg, har i dag deponert på de ovennevnte to. Vet ikke om jeg er helt fornøyd med noen av dem. Begge de nevnte har dårlig lyd på klassisk og jazz syns jeg. Tivoli høres ut som musikken kommer fra en lite rom (og det gjør den jo, he he). Pinell har for mye diskant. Tivoli har desidert mye bedre lydgjengivelse når det gjelder stemmer/snakking. Det jeg hører mest på radio er nettopp klassisk, jazz. P2 og nyheter. Jeg trenger 1 DAB-adio til kjøkkenet, pluss 1 DAB-radio som også har eller kan tilkobles CD-spiller, til stuen. Begge disse kan forsåvidt det. Til stuen ville jeg helst hatt et kompakt stereoanlegg med fjernstyrer, med CD-spiller og DAB-radio. Han som ekspederte meg på Lefdal, påstod at sistnevnte ikke finnes enda (altså med fjernstyring OG dab-radio/CD). Noen som kan hjelpe meg å velge, eller foreslå noe annet? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.