Gå til innhold

Kaffekanne

Gjest hjelp meg folkens

Anbefalte innlegg

Gjest hjelp meg folkens
Skrevet

Kaffekanna vår drypper litt etterat vi har hellt i kaffe i koppen.

Nå vil jeg ha en dryppfri en! Men hvordan velge?

Har du en kaffekanne som er super til å holde på varmen og ikke søle på den hvite duken etterpå?

Skrevet

Trikset er å ikke ha hvit duk! :-)

(eller duk i det hele tatt...)

Gjest Det er bare èn kaffekanne!
Skrevet

Eva Solo. Ingen over, ingen ved siden.

:-)

Gjest høstløv
Skrevet

Jeg har hatt mange forskjellige termoskanner og felles for dem alle er at de drypper.

Gjest hjelp meg folkens
Skrevet

Trikset er å ikke ha hvit duk! :-)

(eller duk i det hele tatt...)

Gud, hadde jeg ikke hatt duk på så hadde jo faktisk bordplaten i treverk blitt forferdelig stygg! Har ingen glassplate på salongbordet som jo ville ha godtatt dryppingen.

Men hva når du selv får kaffeflekker på dine egne klær? Ikke særlig gøy synes jeg hverken for min egen del eller mine gjester sine klær.

Skrevet

Gud, hadde jeg ikke hatt duk på så hadde jo faktisk bordplaten i treverk blitt forferdelig stygg! Har ingen glassplate på salongbordet som jo ville ha godtatt dryppingen.

Men hva når du selv får kaffeflekker på dine egne klær? Ikke særlig gøy synes jeg hverken for min egen del eller mine gjester sine klær.

Jeg kan ikek huske annet enn at kaffeflekker på klær har gått av i vask? Evt brukt litt vanish?

men bruker som sagt ikke delikate duker;-)

Skrevet

Den hørtes lovende ut siden det er to av samme mening her i tråden!

Jeg støtter også Eva Solo-kanna. :-) Ønsker meg en til faktisk.

Jeg bruker heller ikke duk, men har som regel en avtørkbar bordbrikke eller løper midt på bordet hvor jeg setter ting som _kanskje_ drypper. Det er jo også en løsning som kan kombineres med duk?

Gjest Shira :o)
Skrevet

Den hørtes lovende ut siden det er to av samme mening her i tråden!

Den koster litt, men har har hatt den i mange år nå, og den holder godt på varmen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...