Gå til innhold

Svineinfluensa tro?

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Mulig dette har vært spurt om før, men jeg har ikke fulgt så godt med i det siste.

Kan man ha svineinfluensa uten leddvondt? Min eldste har vært syk noen dager. Hun hadde veldig hodepine de 4 første dagene, feber som ha kommet og gått. Hun beskriver det slik at hun kan ha feber i 10 min og så går det over, for så å komme tilbake igjen. Hun har også hatt veldig vondt i halsen og da jeg snakket med henne i sted, var hun nesten stemmeløs.

Hun har ikke vært sengeliggende hele tiden. Hun har hanglet seg avgårde til skolen, men droppet gymmen. Når hun har trodd hun var i ferd med å bli bedre, har hun blitt verre igjen.

Men hun mangler altså de typiske leddsmertene man får ved influensa. Kan det være svineinfluensa likevel?

Skrevet

Jeg mener jeg har lest at man _kan_ ha influensaen uten både feber og vondt i leddene - men at det er litt utypisk...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...