Gjest Nickløsheletia Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Mulig dette har vært spurt om før, men jeg har ikke fulgt så godt med i det siste. Kan man ha svineinfluensa uten leddvondt? Min eldste har vært syk noen dager. Hun hadde veldig hodepine de 4 første dagene, feber som ha kommet og gått. Hun beskriver det slik at hun kan ha feber i 10 min og så går det over, for så å komme tilbake igjen. Hun har også hatt veldig vondt i halsen og da jeg snakket med henne i sted, var hun nesten stemmeløs. Hun har ikke vært sengeliggende hele tiden. Hun har hanglet seg avgårde til skolen, men droppet gymmen. Når hun har trodd hun var i ferd med å bli bedre, har hun blitt verre igjen. Men hun mangler altså de typiske leddsmertene man får ved influensa. Kan det være svineinfluensa likevel? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Jeg mener jeg har lest at man _kan_ ha influensaen uten både feber og vondt i leddene - men at det er litt utypisk... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.