Gå til innhold

- Skjitforælska, som vi sier i Trondheim


morsan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    9

  • Lotte :o)

    7

  • Katt-ja

    6

  • Babette

    4

Mest aktive i denne tråden

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1251805426' post='4203425]

Fortsatt like uggen den saken (og mannen og dama) der *blæh*

Men størst av alt er kjærligheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men var det gjensidig kjærlighet eller et "fling" som endte i tvillinggraviditet!? *spekulerer videre*

Hun gjorde hva som helst for et ligg eller fem med en kjendis (hun hadde visst ingen andre "krav", hverken til utseende, personlighet, ærlighet, redelighet osv) - og han var kåt = tvillinger. Tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1251806109' post='4203434]

Hun gjorde hva som helst for et ligg eller fem med en kjendis (hun hadde visst ingen andre "krav", hverken til utseende, personlighet, ærlighet, redelighet osv) - og han var kåt = tvillinger. Tror jeg.

...og jeg undres på om han kanskje hadde fortsatt å være sammen med kona hvis ikke elskerinnen hadde blitt gravid, men nå som katta er ute av sekken og Fridtjoff er ute av familien, så er det kanskje like greit å holde seg til denne nye, eller?

Litt kjipt å sette barn på elskerinnen, særlig når man har 4 fra før. Men uansett om det gjelder utroskap eller ikke, er det jo kjent fra før at enkelte prevensjonsløse menn tror at dama er like interessert som han i å forhindre graviditet... Mange barn har blitt født pga slike forhold;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1251805426' post='4203425]

Fortsatt like uggen den saken (og mannen og dama) der *blæh*

Det er påfallende hvor provoserende det er for DOLs damer at voksne menn finner seg unge damer.

Truet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg undres på om han kanskje hadde fortsatt å være sammen med kona hvis ikke elskerinnen hadde blitt gravid, men nå som katta er ute av sekken og Fridtjoff er ute av familien, så er det kanskje like greit å holde seg til denne nye, eller?

Litt kjipt å sette barn på elskerinnen, særlig når man har 4 fra før. Men uansett om det gjelder utroskap eller ikke, er det jo kjent fra før at enkelte prevensjonsløse menn tror at dama er like interessert som han i å forhindre graviditet... Mange barn har blitt født pga slike forhold;-)

''og jeg undres på om han kanskje hadde fortsatt å være sammen med kona hvis ikke elskerinnen hadde blitt gravid,''

Slik tipper jeg at det er, ja (men hvor lenge kona hadde holdt ut med ham vet vi jo ikke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er påfallende hvor provoserende det er for DOLs damer at voksne menn finner seg unge damer.

Truet?

Enig! Og vi kan ikke vite hvor lenge det forrige ekteskapet hadde holdt uten de 4 barna. Jeg syns hun nye kunne gjort et bedre valg fordi hun får mange år alene p.g.a. hans alder. Men det er fint å få barn når man er stormende forelsket, og det er de sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er påfallende hvor provoserende det er for DOLs damer at voksne menn finner seg unge damer.

Truet?

Nå er jeg vel fremdeles i kategorien "ung dame" (men jeg er kanskje ikke pen nok til å være i elskerinne-kategorien). Jeg synes også denne saken er "provoserende", dog ikke like provoserende som mye annet som skjer.

Det -mildt- provoserende ved den er at det framstår som om Fridtjof tråkker kraftig på sin tidligere families følelser og har gjort det en god stund.

Det er rett og slett dårlig gjort - uten at jeg klarer å framkalle noen avanserte følelser i forhold til dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg vel fremdeles i kategorien "ung dame" (men jeg er kanskje ikke pen nok til å være i elskerinne-kategorien). Jeg synes også denne saken er "provoserende", dog ikke like provoserende som mye annet som skjer.

Det -mildt- provoserende ved den er at det framstår som om Fridtjof tråkker kraftig på sin tidligere families følelser og har gjort det en god stund.

Det er rett og slett dårlig gjort - uten at jeg klarer å framkalle noen avanserte følelser i forhold til dette.

Nå har jeg bare sett forsidene på Se&Hør etc, og har derved verken ekte info eller Se&Hør-info om denne saken...

Vet man her at de ikke var på vei fra hverandre, kona og han?

Siden det blir framstilt som så ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg bare sett forsidene på Se&Hør etc, og har derved verken ekte info eller Se&Hør-info om denne saken...

Vet man her at de ikke var på vei fra hverandre, kona og han?

Siden det blir framstilt som så ille.

Han har så vidt kommentert at tidspunktet for graviditeten var "uheldig". Jeg har ikke lest noe annet enn det. Derfor "framstår det som om". Gudene vet hva er sant og ikke sant - spesielt om informasjonen kommer fra Se og Hør, Dagbladet eller VG ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har så vidt kommentert at tidspunktet for graviditeten var "uheldig". Jeg har ikke lest noe annet enn det. Derfor "framstår det som om". Gudene vet hva er sant og ikke sant - spesielt om informasjonen kommer fra Se og Hør, Dagbladet eller VG ;)

Jo, jeg har forsåvidt også lest det.

Men om de nå var separerte - så er det jo ikke uvanlig å finne seg ny kjæreste, og da er det jo heller uvanlig ikke å ha et seksuelt forhold til ny kjæreste - og da kan det jo mer ha vært uflaks (som vel kan hende de fleste) - enn at han er en drittsekk som tråkker på sin familie...

Siden jeg er gift og har barn med en som var separert når vi ble kjærester, har jeg lett for å se det fra par nr. 2 sin side ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg har forsåvidt også lest det.

Men om de nå var separerte - så er det jo ikke uvanlig å finne seg ny kjæreste, og da er det jo heller uvanlig ikke å ha et seksuelt forhold til ny kjæreste - og da kan det jo mer ha vært uflaks (som vel kan hende de fleste) - enn at han er en drittsekk som tråkker på sin familie...

Siden jeg er gift og har barn med en som var separert når vi ble kjærester, har jeg lett for å se det fra par nr. 2 sin side ;-)

Som sagt, "det ser ut som".

Jeg har ingen sterke følelser i forhold til dette, jeg bare forklarte hvorfor noen kanskje reagerer - uten at det har noe med anklagelsene om misunnelse/frykt i forhold til yngre kvinner eller andre hersketeknikker å gjøre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

''og jeg undres på om han kanskje hadde fortsatt å være sammen med kona hvis ikke elskerinnen hadde blitt gravid,''

Slik tipper jeg at det er, ja (men hvor lenge kona hadde holdt ut med ham vet vi jo ikke).

Ja, det tror jeg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''og jeg undres på om han kanskje hadde fortsatt å være sammen med kona hvis ikke elskerinnen hadde blitt gravid,''

Slik tipper jeg at det er, ja (men hvor lenge kona hadde holdt ut med ham vet vi jo ikke).

...det man ikke vet har man ikke vondt av osv osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg undres på om han kanskje hadde fortsatt å være sammen med kona hvis ikke elskerinnen hadde blitt gravid, men nå som katta er ute av sekken og Fridtjoff er ute av familien, så er det kanskje like greit å holde seg til denne nye, eller?

Litt kjipt å sette barn på elskerinnen, særlig når man har 4 fra før. Men uansett om det gjelder utroskap eller ikke, er det jo kjent fra før at enkelte prevensjonsløse menn tror at dama er like interessert som han i å forhindre graviditet... Mange barn har blitt født pga slike forhold;-)

Jeg spør som jeg spurte Glimtipper :

Vet man her at de ikke var på vei fra hverandre, kona og han?

(og nei, jeg har ikke fulgt med om det i tilfelle har vært mye om det i media før...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lykke til

Jeg spør som jeg spurte Glimtipper :

Vet man her at de ikke var på vei fra hverandre, kona og han?

(og nei, jeg har ikke fulgt med om det i tilfelle har vært mye om det i media før...)

Han hadde ikke planlagt å gå fra kona og barna, men det er ikke første gangen han hadde seg litt på si.

Som han selv sier, så skjedde ting i veldig feil rekkefølge.

Lykke til Mr. Wilborn, nå får du nok å henge fingrene med en stund, så du slipper å rote i andres rede...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...