Gå til innhold

- Skjitforælska, som vi sier i Trondheim


morsan

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er kjempeflott at du prøver å la være å være fordomsfull.-)

Og for ordens skyld iler jeg til med å si at jeg har ingenting imot at folk innleder nye forhold mens man er i ferd med å skilles;-)

Takk, takk ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    9

  • Lotte :o)

    7

  • Katt-ja

    6

  • Babette

    4

Mest aktive i denne tråden

''Jeg syns hun nye kunne gjort et bedre valg fordi hun får mange år alene p.g.a. hans alder.''

Å? Ingen er vel garantert å bli 90 år. Hun KAN dø før han selv om han er eldre. Syns ikke det er noen grunn for å droppe kjærligheten.

Ingen er garantert å bli 90, nei. Men sjansen for at hun ender opp som enke mye tidligere nå, enn om han var yngre, den er overveiende sannsynlig.

Enig i at den slags fornuft og følelser ikke henger sammen når det kommer til kjærlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg syns hun nye kunne gjort et bedre valg fordi hun får mange år alene p.g.a. hans alder.''

Ærlig talt. Hva om noen kom og sa til deg i fullt alvor at du kunne da sannelig funnet deg en bedre partner av en eller annen idiotisk grunn! Dette var bare dumt.

Jeg har ikke tenkt til å si det til henne. Eller til noen andre for den saks skyld. Hvor tar du det fra?

Det beste er å finne noen på sin egen alder hvis man vil ha mange år sammen . Evt. at mannen er yngre. Sånn er statistikken. Men som jeg sa til Candyqueen, fornuft og kjærlighet henger ikke alltid sammen. Og jeg har ikke skrevet noe sted at man skal gi kjærligheten på båten for fornuftens del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nattønsket" av Anne B. Ragde. Jeg har ikke lest den, men står på venteliste foreløbig.

Visste du forresten at hurtigruta Finnmarken har en kafe som heter Babettes kafe?

''"Nattønsket" av Anne B. Ragde. Jeg har ikke lest den, men står på venteliste foreløbig.''

Riktig. Den er etter min mening knallbra.

''Visste du forresten at hurtigruta Finnmarken har en kafe som heter Babettes kafe?''

Ja, den er min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...