morsan Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Litt drøyt å være mer enn 4 ganger så gammel som kjæresten. Det skulle tatt seg ut! Har du en far på over 100 år, eller mener du at han ville vært over 100 hvis han hadde levd? 0 Siter
morsan Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Jeg synes svarene i denne tråden bærer bud om at mange av brukerne på dol er såpass gamle at det hadde vært mer relevant å spørre om hva man hadde følt dersom _mannen_ fant seg en på 25, og ikke faren;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Ville funnet det veldig ubehagelig om stemor var på samme alder som meg ihvertfall. Problemet er heldigvis uaktuellt her også :-) Min far fikk ny partner i godt voksen alder, men en kvinne på samme alder som ham selv. Jeg ser overhodet ikke på henne som noen stemor. Tror ikke det er vanlig når man er voksen selv. Hun er en skjønn kvinne og ungene mine elsker henne, men de kaller henne heller ikke for mormor, men ved navn. 0 Siter
morsan Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Min far fikk ny partner i godt voksen alder, men en kvinne på samme alder som ham selv. Jeg ser overhodet ikke på henne som noen stemor. Tror ikke det er vanlig når man er voksen selv. Hun er en skjønn kvinne og ungene mine elsker henne, men de kaller henne heller ikke for mormor, men ved navn. Omtrent som hos oss. Etter noen år som enke, fant min mor seg en enkemann. Jeg var da nesten 30 år, og det er helt uaktuelt å se på han som "stefar". Min mors barnebarn forholder seg til han som en bestefar, men kalle rhan ved navn. De er ikke noe mindre glad i han av den grunn:-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Jeg synes svarene i denne tråden bærer bud om at mange av brukerne på dol er såpass gamle at det hadde vært mer relevant å spørre om hva man hadde følt dersom _mannen_ fant seg en på 25, og ikke faren;-) Jepp,- der har du meg ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Ville funnet det veldig ubehagelig om stemor var på samme alder som meg ihvertfall. Problemet er heldigvis uaktuellt her også :-) Re dette med på samme alder som en selv: Det er vanskelig å vite hva man ville følt, men jeg innbiller meg at det hadde vært lettere å ha en far som finner seg en dame på alder med hans barn når barna er i 40-årene enn når de er i 20-årene. 0 Siter
laban Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Jeg synes svarene i denne tråden bærer bud om at mange av brukerne på dol er såpass gamle at det hadde vært mer relevant å spørre om hva man hadde følt dersom _mannen_ fant seg en på 25, og ikke faren;-) I begge tilfeller ville jeg delvis lurt på om dama var riktig klok, og delvis på om den mannlige part hadde masse penger et eller annet sted jeg ikke visste om. 0 Siter
morsan Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 I begge tilfeller ville jeg delvis lurt på om dama var riktig klok, og delvis på om den mannlige part hadde masse penger et eller annet sted jeg ikke visste om. ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Jepp,- der har du meg ;-) Fant du deg en på 47-48 år? ;-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Fant du deg en på 47-48 år? ;-) Nei, ikke fullt så gammel. Var vel ca. 40... Men så var ikke barna hans like gamle som meg heller... 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Ville funnet det veldig ubehagelig om stemor var på samme alder som meg ihvertfall. Problemet er heldigvis uaktuellt her også :-) I mitt tilfelle ville en stemor på 25, være på alder med datteren min. Jeg kan ikke forestille meg at en 25 åring ville falle for en så gammel mann som faren min. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 I begge tilfeller ville jeg delvis lurt på om dama var riktig klok, og delvis på om den mannlige part hadde masse penger et eller annet sted jeg ikke visste om. morsan nevner ...hva man hadde følt hvis _mannen_ hadde funnet seg en på 25.... og du svarer: '' begge tilfeller ville jeg delvis lurt på om dama var riktig klok, og delvis på om den mannlige part hadde masse penger et eller annet sted jeg ikke visste om.'' Eeeh,- du har ikke så høye tanker om mannen din...? ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 morsan nevner ...hva man hadde følt hvis _mannen_ hadde funnet seg en på 25.... og du svarer: '' begge tilfeller ville jeg delvis lurt på om dama var riktig klok, og delvis på om den mannlige part hadde masse penger et eller annet sted jeg ikke visste om.'' Eeeh,- du har ikke så høye tanker om mannen din...? ;-) Man kan jo ha høye tanker om egen eller andres menn uetn dermed å tro at disse mennene ville vært superattraktive hos noen som er bare halvparten så gammel;-) Det er stor forskjell på 15 års aldersforskjell og 25-30 års aldersforskjell;-) 0 Siter
laban Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 morsan nevner ...hva man hadde følt hvis _mannen_ hadde funnet seg en på 25.... og du svarer: '' begge tilfeller ville jeg delvis lurt på om dama var riktig klok, og delvis på om den mannlige part hadde masse penger et eller annet sted jeg ikke visste om.'' Eeeh,- du har ikke så høye tanker om mannen din...? ;-) Nei, ikke når det gjelder evnen til å tiltrekke seg 25-åringer. 0 Siter
laban Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Man kan jo ha høye tanker om egen eller andres menn uetn dermed å tro at disse mennene ville vært superattraktive hos noen som er bare halvparten så gammel;-) Det er stor forskjell på 15 års aldersforskjell og 25-30 års aldersforskjell;-) I dette tilfellet ville aldersforskjellen vært nesten 35 år. Og nesten 65 for faren min, så jeg står helt inne for mitt første svar. 0 Siter
Gjest sophus lauring Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Har du en far på over 100 år, eller mener du at han ville vært over 100 hvis han hadde levd? Over 100, og lever. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Nei, ikke når det gjelder evnen til å tiltrekke seg 25-åringer. Jeg hadde en smiley der, altså... :-) 0 Siter
laban Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Jeg hadde en smiley der, altså... :-) Jada, ingen av oss ble det minste fornærmet. Jeg tror faktisk både mann og far ville følt dette minst like unaturlig som jeg selv ville. 0 Siter
morsan Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 I dette tilfellet ville aldersforskjellen vært nesten 35 år. Og nesten 65 for faren min, så jeg står helt inne for mitt første svar. Det ville vel vært nesten som for Anna Nicole Smith dersom faren din skulle bli "sjekket opp" av en på 25;-) 0 Siter
morsan Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Over 100, og lever. Fantastisk! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.