Gå til innhold

???


natolars

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest imzedimze

noen av dem er kanskje maniske så de sosiale antenene er litt på bærtur selv på nett :s

ser helt latterlig ut, blamerer seg skikkelig gjoer de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de er ganske psykisk ustabile!!! Eller det kan være en nevrologisk feil som gjør at de må trykke mange ganger på samme tast??? Uansett er det en funskjonshemming, og diskriminering vil vi ikke ha noe av her på dol, så jeg tar dem meget alvorlig!!! Forholder meg seriøst og behandler temaet som om det er like vanskelig eller kontroversielt som spørsmålstegnene og utropstegnene tilsier!!!

Og så prøver jeg selvfølgelig å tilpasse min uttrykksmåte, så også overforbrukerne forstår meg!!!! Selvfølgelig!!!!

Det gjør vel alle??????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror de er ganske psykisk ustabile!!! Eller det kan være en nevrologisk feil som gjør at de må trykke mange ganger på samme tast??? Uansett er det en funskjonshemming, og diskriminering vil vi ikke ha noe av her på dol, så jeg tar dem meget alvorlig!!! Forholder meg seriøst og behandler temaet som om det er like vanskelig eller kontroversielt som spørsmålstegnene og utropstegnene tilsier!!!

Og så prøver jeg selvfølgelig å tilpasse min uttrykksmåte, så også overforbrukerne forstår meg!!!! Selvfølgelig!!!!

Det gjør vel alle??????????

*LOL* Det gir et seriøst inntrykk med den tegnsettingen, ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg har det litt slik jeg også.

Som noen sikkert har merket, tar jeg oftest bort ????? og !!!!!!! i overskriften om det er flere av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går greit å ta de seriøst, jeg forstår jo ut i fra det de sier at de formidler noe som betyr noe for den som skriver.

Når det er sagt, så blir jeg allikevel irritert og kan ofte unngå å svare. Jeg misliker også SMS-språk, kun små bokstaver eller totalt manglende tegnsetting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en psyk doler

Jeg har det litt slik jeg også.

Som noen sikkert har merket, tar jeg oftest bort ????? og !!!!!!! i overskriften om det er flere av dem.

Din mobber!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de er ganske psykisk ustabile!!! Eller det kan være en nevrologisk feil som gjør at de må trykke mange ganger på samme tast??? Uansett er det en funskjonshemming, og diskriminering vil vi ikke ha noe av her på dol, så jeg tar dem meget alvorlig!!! Forholder meg seriøst og behandler temaet som om det er like vanskelig eller kontroversielt som spørsmålstegnene og utropstegnene tilsier!!!

Og så prøver jeg selvfølgelig å tilpasse min uttrykksmåte, så også overforbrukerne forstår meg!!!! Selvfølgelig!!!!

Det gjør vel alle??????????

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ganske irritert egentlig. Mange utropstegn tåler jeg, men når det kommer mange spørsmålstegn, så kommer en merkelig følelse over meg; og jeg har ikke så veldig lyst til og ha svare personen... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det litt slik jeg også.

Som noen sikkert har merket, tar jeg oftest bort ????? og !!!!!!! i overskriften om det er flere av dem.

Dette tror jeg må være en fom for tvangshandling? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke bare deg, det er vanskelig å ta slik seriøst. Det samme med sms språk som Glimtipper sier, og for ikke å snakke om konsekvent bruk store bokstaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke bare deg, det er vanskelig å ta slik seriøst. Det samme med sms språk som Glimtipper sier, og for ikke å snakke om konsekvent bruk store bokstaver.

Føler meg egentlig ganske skyldig på dette området jeg. For meg handler dette om at jeg er "overhumoristisk" i perioder, kalles vel hypomani. Skjønner jeg bør binde sammen hendene og ikke være her så mye hvis jeg irriterer folk. Det har isåfall aldri vært min hensikt. Unnskyld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...